اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

شهادت‌طلبی نسخه شفابخشی برای حفظ کشور است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: فرهنگ شهادت‌طلبی نوعی فرهنگ دینی و ملی است و می‌تواند نسخه شفابخشی برای حفظ تمامیت ارضی کشور در مقاطع متفاوتی باشد.

شهادت‌طلبی نسخه شفابخشی برای حفظ کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حیدریان ظهر امروز در یادواره 25 شهید گرانقدر روستای بهارلو و حومه شهرستان قروه، اظهار داشت: فرهنگ شهادت‌طلبی به واسطه ریشه و خاستگاه‌های تاریخی خود نوعی فرهنگ دینی و ملی است و می‌تواند نسخه شفابخشی برای حفظ تمامیت ارضی کشور در مقاطع متفاوتی باشد.
وی یکی از مهم‏ترین ویژگی‏های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را  ولایت‌پذیری برشمرد و افزود: شهدا دریافته بودند که ولایت، حیات طیبه‌ای است که با درک و اطاعت ولایت نصیب انسان می‏شود، از این رو در راه دفاع از حریم ولایت از هستی خود گذشتند.
وی تفکر بسیجی را تبلور اطاعت صادقانه از مقام ولایت دانست و خاطرنشان کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس از زیباترین جلوه‌ها و نمادهای مقاومت اعجاب‏انگیز در سایه ولایت فقیه بود.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: حضور و معجزه ‌آفرینی‌های بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس به گونه‌ای بود که دشمن هنوز از شناخت تفکر بسیجی عاجز و درمانده مانده است.
حیدریان به ایستادگی ملت ایران با دست خالی در برابر همه دنیا در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ملت ایران نه تنها این نبرد نابرابر و کاملا ناجوانمردانه را با افتخار برد بلکه توانست این فرهنگ را به بسیاری از ملت‌های مظلوم دنیا صادر کند.
به گفته وی،امروز این فرهنگ و تفکر ناب در کشورهای منطقه جلوه نمایی می‌کند و بسیاری از آزادیخواهان در سراسر جهان با الهام و تکیه بر این تفکر حکومت‌های ظالم را یکی پس از دیگر سرنگون می‌سازند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول