اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه ‌زهرا (س) سپاه خبر داد:

معاینه رایگان 5 هزار بیمار در فهرج

خبرگزاری فارس: مسئول بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه ‌زهرا (س) گفت: 5 هزار مورد معاینه توسط پزشکان عمومی و متخصص در بخش محروم نگین کویر فهرج صورت گرفته است.

معاینه رایگان 5 هزار بیمار در فهرج
سید‌رضا میر‌یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فهرج با اشاره به استقرار بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه ‌زهرا (س) از چهارم تا هشتم آذر ماه جاری در بخش نگین کویر فهرج اظهار داشت: بالغ بر 435 مورد ختنه کودکان و 51 مورد عمل جراحی تاکنون انجام شده است.
وی بیان کرد: همچنین بیش از 5 هزار مورد معاینه توسط پزشکان عمومی و متخصص صورت گرفته است.  
میریوسفی افزود: یک‌هزار و 500 مورد آزمایش و 217 مورد رادیولوژی با در‌خواست پزشکان متخصص‌ در بیمارستان صحرایی فاطمه زهرا (س) صورت گرفته است.  
وی خاطر‌نشان کرد: بخش نگین کویر شهرستان فهرج یکی از بخش‌های کمتر توسعه‌یافته کرمان است که به لحاظ دور بودن از مرکز استان در فقر بهداشتی و در‌مانی است.
میریوسفی خواستار توجه بیشتر مسئولان در زمینه بهداشتی و در‌مانی به این شهرستان شد و تصریح کرد: 22 هزار خدمات پزشکی از سوی بیمارستان صحرایی فاطمه زهرا (س) سپاه ثارالله به مردم بخش نگین کویر فهرج ارائه شد.
حسین زین‌الصالحین فرماندار شهرستان فهرج نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: بخش نگین کویر شهرستان فهرج یکی از بخش‌های کمتر توسعه‌یافته استان کرمان است که مردم آن به لحاظ آماده نبودن زیر‌ساخت‌های در‌مانی‌ با مشکلات بهداشتی و در‌مانی روبه‌رو هستند.
وی افزود: راه‌اندازی بیمارستان صحرایی فاطمه زهرا (س) سپاه ثارالله با استقبال خوب مردم این منطقه روبه‌رو شد و به لحاظ گستردگی این منطقه بسیاری از مردم نتوانسته‌اند از خدمات بیمارستان ‌استفاده کنند.  
زین‌الصالحین خواستار تداوم خدمات بهداشتی و در‌مانی به این منطقه شد و گفت: به زودی کار ساخت بیمارستان شهرستان فهرج با اعتبار 3 میلیارد تومان آغاز می‌شود.  
به گزارش فارس، نگین کویر شهرستان فهرج‌ یکی از بخش‌های محروم استان کرمان است که فاقد امکانات بهداشتی و در‌مانی بوده و ساکنان آن برای استفاده‌ از خدمات بیمارستانی باید به شهرستان بم مراجعه کنند که در این زمینه هزینه‌های زیادی را مردم متحمل می‌شوند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول