اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

موفقیت دانش‌آموزان در گرو فراهم آوردن امکانات است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ملایر گفت: موفقیت دانش‌آموزان در گرو فراهم آوردن امکانات در آموزش و پرورش است.

موفقیت دانش‌آموزان در گرو فراهم آوردن امکانات است
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش ملایر به مناسبت‌های ماه محرم اشاره کرد و اظهار داشت: توجه به مسائل دینی و معنوی دانش‌آموزان در مدارس به ویژه در ایام محرم در شناخت هرچه بیشتر امام حسین (ع) باید در کنار مسائل درسی توسط مربیان و معلمان برای دانش‌آموزان تبیین شود.
وی در ضمن تقدیر از کار بی‌نظیر آموزش و پرورش ملایر در برگزاری همایش تجلیل از نخبگان دانش‌آموزان و رتبه‌های برتر کنکور این قبیل برنامه‌ها را تشویقی برای دانش‌آموزان در راستای موفقیت‌های بیشتر برشمرد و گفت: فراهم آوردن امکانات لازم در آموزش و پرورش در موفقیت دانش‌آموزان تأثیر بسزایی دارد که باید در این راستا آموزش و پرورش در زمینه‌های مختلف و فراهم شدن امکانات تلاش‌های بیشتری داشته باشد.
فرماندار ملایر به برنامه‌ریزی بهتر در زمستان و پیگیری سوخت زمستانی مدارس تأکید کرد و افزود: اگر مدرسه‌ای از نظر وسایل و امکانات گرمایشی دچار مشکل است، زودتر برطرف شود.
وی با اشاره به فعالیت فروشگاه تعاونی مصرف فرهنگیان ملایر تصریح کرد: این فروشگاه که یکی از 14 فروشگاه تعاونی بزرگ استان است در حال حاضر با 6 هزار عضو و سهام بالا یکی از بهترین فروشگاه‌های کشور در عرضه محصولات مختلف با کیفیت بسیار بالا در خدمت مردم بوده که در طی سال‌های گذشته نیز رتبه‌های برتر را در بین فروشگاه‌های تعاونی کشور کسب کرده است.
خیریانپور بر حسن برخورد فروشندگان این فروشگاه تعاونی با مردم تأکید کرد و بیان داشت: هدف از ایجاد این فروشگاه دسترسی بهتر همشهریان به ویژه فرهنگیان به محصولات و مواد غذایی و ... بوده است.
وی در ادامه به پروژه‌های عمرانی شهرستان اشاره کرد و افزود: در سال جهاد اقتصادی توانسته‌ایم به بسیاری از اهداف در شهرستان دست یابیم که تا پایان سال نیز پروژه‌های بیشتری را نیز به بهره‌برداری و افتتاح می‌رسانیم.
فرماندار ملایر به طرح سرشماری اشاره کرد و گفت: این طرح با موفقیت در شهرستان به پایان رسید و جای دارد که از مسئولان و دستگاه‌های شهرستان در همکاری در این طرح تقدیر شود.
مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز به موفقیت‌های آموزش و پرورش ملایر طی آبان ماه اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری همایش تجلیل از برترین‌های کنکور، نواختن زنگ امر به معروف، بسیج، زنگ شیر و برگزاری جشن غدیر از برنامه‌های انجام شده آموزش و پرورش ملایر در آبان ماه بوده است.
علی تکلو از اعزام دانش‌آموزان ملایر به مناطق جنگی در قالب کاروان راهیان نور در آبان ماه خبر داد و گفت: برگزاری همایش خانواده، دیدار با امام جمعه، شرکت در راهپیمایی 13 آبان، برگزاری همایش‌های مختلف، برگزاری مانور زلزله و هماهنگی با حوزه‌های علمیه برای اعزام روحانیون به مدارس و ... از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش ملایر در آبان ماه بوده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول