اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس:

آزادراه شیراز ـ بوشهر احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس از در اولویت کاری قرار گرفتن احداث آزادراه شیراز ـ بوشهر در برنامه‌های کاری وزارت راه، مسکن و شهرسازی خبر داد.

آزادراه شیراز ـ بوشهر احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، جعفر قادری اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور دو تن از نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با معاونان وزیر و مدیرعامل شرکت توسعه زیرساخت‌های وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، موضوع احداث آزادراه شیراز ـ بوشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
قادری ابراز داشت: با توجه به اهمیت و ضرورت احداث این آزادراه و نقش و تأثیر آن در توسعه و رونق استان فارس و سهولت دسترسی به سواحل خلیج فارس با معاونان وزیر راه و شهرسازی و همچنین مسئولان قرارگاه خاتم‌الاوصیا وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جلسه‌ای برگزار و مقرر شد عملیات نقشه‌برداری و طراحی آن انجام و مراحل اجرا و احداث آن به قرارگاه خاتم‌الاوصیا واگذار شود.
نماینده شیراز در خانه ملت افزود: این آزادراه با مشارکت وزارت راه و شهرسازی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح احداث و به بهره‌برداری می‌رسد که با بهره‌برداری از این مسیر هم در مصرف سوخت و استهلاک وسایل نقلیه و هم در وقت و زمان مردم صرفه‌جویی می‌شود و هم از نظر اقتصادی و امنیتی موثر و مقرون به صرفه است.
سخنگوی کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی مجلس گفت: این آزادراه به طول تقریبی 220 کیلومتر است که فاصله شیراز تا بوشهر کوتاه‌تر و با سرعت و اطمینان بیشتری صورت می‌گیرد و عملیات احداث آن در دو قطعه از سمت شیراز به بوشهر و از بوشهر به شیراز آغاز می‌شود.
قادری گفت: در این جلسه صادقی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت توسعه زیرساخت‌ها، قائم مقام وزیر راه، معاون برنامه‌ریزی، معاون شهرسازی وزارت راه و شهرسازی و نماینده قرارگاه خاتم‌الاوصیای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح حضور داشتند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول