اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار آذربایجان شرقی صورت گرفت؛

افتتاح نخستین مجتمع بین راهیآزاد راه پیامبر اعظم

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: چهار سال از گشایش آزاد راه پیامبر اعظم می‌گذرد ولی متاسفانه امروز شاهد افتتاح اولین مجتمع بین راهی در آن هستیم.

افتتاح نخستین مجتمع بین راهیآزاد راه پیامبر اعظم
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی،
احمد علیرضابیگی در مراسم افتتاح نخستین مجتمع بین راهی استان در آزادراه پیامبر اعظم(ص) موقعیت بین المللی و جغرافیایی آذربایجان شرقی را مزیت برجسته این استان دانست و افزود: به ثمر رسیدن این مزیت تنها در پرتو استفاده از قابلیت‌های حمل و نقل میسر است.
وی با اشاره به افتتاح قطعه پایانی آزادراه پیامبر اعظم(ص) به دست خاطرنشان کرد: چهار سال از گشایش این مسیر می‌گذرد ولی متاسفانه امروز شاهد افتتاح اولین مجتمع بین راهی در آن هستیم.
بیگی ادامه داد: مسافران این مسیر به دلیل عدم وجود بدیهی‌ترین امکانات دچار مشکل شده بودند و این نقطه قوت به این واسطه در حال تبدیل شدن به نقطه ضعف بود.
وی فراهم نشدن امکانات لازم برای آزادراه را غیرقابل قبول دانست و گفت: مسئولیت فراهم کردن این امکانات بر عهده شرکت آزاد راه‌ها است، ولی این شرکت تنها در حد امکانات اولیه و ضروری توانسته امکاناتی را فراهم کند و این ایراد بزرگی است.
بیگی تصریح کرد: مردم احساس می‌کنند که در این موضوع مورد بی‌مهری قرار گرفته و انتظار دارند که توجه بیشتری در این خصوص صورت گیرد.
وی با تاکید بر این که نقشه‌های موجود برای استفاده از آزادراه باید عملیاتی شود، گفت: مردم باید احساس کنند که تمام ساز و کارها برای استفاده کنندگان از آزاد راه مهیاست و اگر این پیش‌بینی صورت نگیرد، توهین به مردم است.
استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح چند مجتمع بین راهی دیگر در آزادراه پیامبر اعظم(ص) تا پایان سال‌جاری خبر داد و تاکید کرد: کسانی که با اخذ مجوز به ایجاد مجتمع‌های بین راهی متعهد شده‌اند در صورتی که به تعهد خود عمل نکنند مجوز آنها لغو شده و تمام ابنیه احداث شده توسط آنها نیز بر اساس قانون تخریب می‌شود.
فرماندار چاراویماق نیز در این آیین گفت: ایجاد مجتمع بین راهی در حوزه این شهرستان باعث توسعه صنعت گردشگری منطقه، زیرساخت‌ها و شناساندن آن به میهمانان می‌شود.
محمد عبداللهی، با اشاره به احداث جاده گردشگری از قلعه ضحاک هشترود تا ایستی سو چاراویماق افزود: با احداث این جاده و متصل کردن آن به استان آذربایجان‌غربی تحول عظیمی در حوزه گردشگری این شهرستان ایجاد می‌شود.
فاز اول مجتمع رفاهی خدماتی شمس تبریزی در زمینی به مساحت شش هکتار، با چهار طبقه و زیربنای 3 هزار متر مربع شامل سه جایگاه سوخت مجزای بنزین، گازوییل و سی ان جی با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی افتتاح شد.
این مجتمع رفاهی در آزادراه پیامبر اعظم(ص) و در محدوده شهرستان چاراویماق واقع شده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول