اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری آذربایجان غربی:

حفظ تحکیم خانواده در حفظ حجاب زنان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: حفظ تحکیم خانواده در گرو حفظ گوهر وجودی زنان است.

حفظ تحکیم خانواده در حفظ حجاب زنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه مریم دهقان صبح امروز در آیین افتتاح طرح رحمت که در سالن آمفی‌تئاتر شرکت مخابرات آذربایجان غربی تشکیل شد، بر حفظ کرامت زن تاکید کرد و اظهار داشت: زنان باید این باور را داشته باشند که شخصیت والایی دارند.
وی با بیان اینکه زنان نباید وجود خود را به ناچیز بفروشند، تصریح کرد: زمانی که زنان گوهر وجودی خود را حفظ کنند خانواده‌ها سالم می‌مانند.
این مسئول با بیان اینکه نباید جلو پیشرفت و ترقی زنان و دختران گرفته شود، افزود: حضور دختران در عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری و ... یکی از ضروریات است و نباید در این زمینه جلو آنها گرفته شود.
دهقان با اشاره به زندگی حضرت فاطمه ( س)، خاطرنشان کرد: زنان و دختران مسلمان باید ایشان را سرمشق زندگی خود قرار دهند
وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ارتقای مربیان طرح رحمت، اعلام کرد: این مربیان با به دوش کشیدن تمام سختی‌ها انسانهایی را تربیت می‌کنند که نشان‌دهنده این مهم باشد.
این مسئول ادامه داد: اگر امروز تمام فلاسفه و اسلام شناسان گرد هم جمع شوند احکام دین را نمی‌توانند آنطور که امامان و پیامبران فرموده‌اند بیان کنند.
طرح آموزشی رحمت با هدف ارائه مشاوره روانشناسی در راستای حفظ و تحکیم بنیان خانواده‌ها، با حضور 100 نفر از مربیان طرح ملی رحمت از استان‌های آذربایجان غربی و زنجان به مدت 3 روز در ارومیه برگزار می‌شود.
مدیر مرکز مشاوره موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی ( ره ) نیز در این مراسم آموزش‌های لازم را برای مربیان ارائه خواهد داد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول