اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسب روز دانش‌‌آموز؛

هفته پنجم لیگ شمشیربازی باشگاه‌های اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: هفته پنجم لیگ شمشیربازی باشگاه‌های استان اردبیل با عنوان جام صفویه به مناسبت روز دانش‌آموز برگزار می‌شود.

هفته پنجم لیگ شمشیربازی باشگاه‌های اردبیل برگزار می‌شود
رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با بازی‌های این هفته، دور رفت مسابقات لیگ به پایان می‌رسد و تیم‌ها خود را برای آغاز دور برگشت مسابقات آماده می‌کنند.
هادی صباغی افزود: بر اساس برنامه‌های اعلام شده در این مسابقات تیم تربیت بدنی نیر در مقابل خانه شمشیربازی سرعین در اسلحه اپه حضور خواهد یافت و در همین اسلحه تیم لبنیات کوهرنگ خلخال  با تربیت بدنی گرمی مسابقه می‌دهد.
وی ادامه داد: در اسلحه فلوره نیز تیم مپاکو اردبیل نیز با لبنیات کوهرنگ خلخال به رقابت می‌پردازد، در این اسلحه تربیت بدنی نیر  در مقابل خانه شمشیربازی سرعین قرار می‌گیرد.
این مسئول بیان داشت: مپاکو اردبیل و آذربایجان اردبیل در اسلحه اپه روبروی هم قرار می‌گیرند و در ادامه خانه شمشیربازی سرعین و تربیت بدنی گرمی نیز با هم مسابقه خواهند داد.
وی ابراز داشت: در هفته پنجم لیگ شمشیربازی باشگاه‌های استان اردبیل مپاکو اردبیل و تیم آذربایجان اردبیل نیز در اسلحه فلوره به رقابت می‌پردازند.
رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل خاطرنشان کرد: با برگزاری هفت دیدار فوق، بازی‌های دور رفت مسابقات لیگ صفویه به پایان می‌رسد و طبق اعلام سازمان لیگ شمشیربازی استان، مسابقات دور برگشت از آذر ماه پیگیری می‌شود.  
صباغی اظهار داشت: این رقابت‌ها روز جمعه 13 آبان‌ماه در محل سالن شمشیربازی 12 بهمن اردبیل برگزار می شود.

*اردبیل جایگاه چهارم کشور را کسب کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هادی صباغی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: با اعلام فدراسیون شمشیربازی، هیئت استان اردبیل در ارزیابی‌های صورت گرفته از عملکرد هیئت‌های شمشیربازی سراسر کشور، جایگاه چهارم کشور را کسب کرد.
وی بیان داشت: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته از عملکرد هیئت‌های شمشیربازی سراسر کشور در سال 89 و امتیازات اعلامی، هیئت نوپای شمشیربازی استان اردبیل با کسب 750 امتیاز از هزار امتیاز ممکن با فاصله 80 امتیازی از استان پنجم، رتبه چهارم کشور را بدست آورد.
این مسئول تصریح کرد: در ارزیابی‌های صورت گرفته استان تهران رتبه اول، اصفهان رتبه دوم و یزد رتبه سوم را بدست آوردند.
وی تصریح کرد: این در حالی است استان‌های پرقدرت و با سابقه شمشیربازی کشور همچون مازندران، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، خراسان رضوی و... که بعضاً سابقه بالای 30 سال در شمشیربازی کشور دارند در رده‌های پایین‌تر از استان اردبیل قرار دارند.
رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: در هفته دوم لیگ شمشیربازی باشگاه‌های کشور تیم کانون شمشیربازی اردبیل با کسب 12 امتیاز دیگر مکان خود در میانه جدول لیگ را تثبیت کرد.
صباغی بیان داشت: این رقابت‌ها در محل سالن شمشیربازی کلاهدوز مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران با برگزاری 18 دیدار پیگیری شد و نماینده شمشیربازی اردبیل که با بازیکنان نوجوان و جوان در این لیگ حضور دارد با شکست برابر تیم پر قدرت پیکان تهران و برتری در برابر تیم حمل و نقل ارومیه، مجموعاً 12 امتیاز دیگر بدست آورد و با 24 امتیاز در پایان هفته دوم در رده ششم جدول لیگ برتر کشور جای گرفت.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول