اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاضی‌زاده:

حرکت خودجوش دانشجویان نشانی از خشم فرو خورده ملت ایران از استعمار پیر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت خودجوش دانشجویان در راستای تسخیر سفارت انگلیس نشان از خشم فروخورده ملت ایران از استعمار پیر است.

حرکت خودجوش دانشجویان نشانی از خشم فرو خورده ملت ایران از استعمار پیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید امیر‌حسین قاضی‌زاده صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در ارتباط با تسخیر سفارت انگلیس در تهران توسط جمعی از دانشجویان اظهار داشت: این حرکت انقلابی جوانان غیور ایران برخاسته  از خشم فرو خورده و فریاد سال‌ها استعمار و استثمار و تحقیر ملت ایران توسط انگلیس است.
عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به نقش انگلیس در تمامی حرکت‌های خراب‌کارانه و ضدنظام در جمهوری اسلامی ایران، این اقدام دانشجویان شجاع و غیور ایران نشانه اعتراض به هرگونه اقدامات خصمانه و دخالت در امور داخلی کشور اسلامی ایران است.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که بد رفتاری با ملت ایران بهای سنگینی در بر دارد و مردم غیور ایران رفتار مداخله‌‌جویانه و سلطه‌طلبانه بیگانگان را تحمل نمی‌کنند.
قاضی‌زاده در همین رابطه ادامه داد: چنانچه دولت نیز بنا به دلایلی از گناه مداخله‌طلبان و استثمارطلبان چشم پوشی کند، ملت شریف ایران در مقابله با هرگونه اقدام خصمانه‌ای ایستادگی می‌کنند.
وی با اشاره به نقش الگو ساز ایران در میان کشورهای جهان اظهار داشت: همان‌طور که انقلاب اسلامی ایران و سایر اقدامات انقلابی و حماسی مردم ایران نقش رفتارسازی و الگوسازی برای مردم سایر کشورهای جهان داشته است، این اقدام اخیر دانشجویان ایرانی نیز سبب ایجاد تأثیر روی حرکت سایر ملت‌های دنیا می‌شود.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در رابطه با واکنش مجلس به تسخیر سفارت انگلیس توسط دانشجویان اظهار داشت: با وجود نظر مساعد مجلس شورای اسلامی در ارتباط با کاهش روابط با دولت انگلیس، موضع رسمی مجلس بستگی به سیاست‌های کلی نظام دارد.
وی افزود: مجلس پس از تحلیل و نظر شورای امنیت ملی و همچنین کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و بنا بر نظر دولت موضع رسمی خود را در ارتباط با تسخیر سفارت انگلیس توسط دانشجویان اعلام می‌دارد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول