اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بازنشستگان سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

جنگ امروز نیازمند بازخوانی آموزه‌های دینی است

خبرگزاری فارس: مسئول بازنشستگان سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: در جنگ امروز خاکریز در خانه ماست و هسته فرهنگی و مغز جوانان مورد هدف است که این جنگ نیاز به بازخوانی آموزه‌های دینی دارد.

جنگ امروز نیازمند بازخوانی آموزه‌های دینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حسین زنده بودی صبح امروز در جمع پیشکسوتان و همسران سپاه ناحیه دشتی اظهار داشت: همسران پیشکسوتان سپاه پاسداران در زمان جبهه و هشت سال دفاع مقدس مسئولیت خطیر و مدیریت خانواده را در غیاب همسران خود به عهده داشتند. 
وی  افزود: همسران پاسداران فرزندان خود را بزرگ کردند و مشکلات زندگی را متحمل شدند و این کار بزرگی است که نیاز به تجلیل و تکریم دارد همچنین حق خانواده‌های پاسداران در میادین نبرد حق علیه باطل بر هیچ کسی پوشیده نیست.
مسئول بازنشستگان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد: زنان پاسداران  نسبت به خود این افراد حق مضاعف دارند به دلیل اینکه در طول دوران هشت سال دفاع مقدس برای اعزام به مناطق عملیاتی مورد ترغیب و تشویق همسران خود قرار می‌گرفتند.
زنده‌بودی با اشاره به اینکه جنگ تمام نشده، افزود: امروز شیوه و تاکتیک جنگ عوض شده و پیچیدگی خاص خود را پیدا کرده است؛ یک وقتی رزمندگان از پشت خاکریز مستقیم با صدامیان مبارزه و قد علم می‌کردند و به شهادت می‌رسیدند یا جانیاز، اسیر شده و یا به سلامت به منزل باز می‌گشتند.
وی اضافه کرد: امروز خاکریز ما در منزل ماست آنچه که مورد هدف است قلب، دل، اندیشه جوانان، هسته فرهنگی و مغز آنان است و این جنگ نیاز به بازخوانی آموزه‌های دینی دارد.
زنده‌بودی پدر و مادرها را آئینه تمام عیار بچه‌ها عنوان کرد و افزود: رفتار، کردار، سکنات این‌ها ملکه ذهن بچه‌هاست و ما باید شیوه عملیاتی را نسبت به بچه‌ها عوض کنیم تا نتیجه مثبت بگیریم.
وی گفت: بعضی‌ها جنگ را پایان یافته قلمداد می‌کنند اما این ساده اندیشی و سهل انگاری است، از پنج هزار سالی که از تمدن بشری به روی کره خاکی می‌گذرد 297 سال آن جنگ نبوده و مابقی آن جنگ بوده است.
زنده‌بودی یادآورشد: علت این جنگ‌ها افزون خواهی، دنیا طلبی، دنیا زدگی، چپاول، غارت، روحیه استکباری، تکبر، غرور و روحیه تمامیت خواهی است که همیشه همراه بشر بوده است.
زنده بودی افزود: خون آشامی مستکبران در طول تاریخ همیشه وجود داشته و در حال حاضر هم هست و تا ظهور امام زمان(عج) هم ادامه دارد.
زنده بودی گفت: امروز شیوه جنگ علیه ما یک جنگ رسانه‌ای، تبلیغاتی، فکری و فرهنگی است و جنگ با تمام امکاناتش علیه ما در حال انجام است.
وی تصریح کرد: صفت بارز بسیجی این است که نه دیر اقدام کند نه زود؛ بلکه به موقع اقدام کند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول