اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پخش بیش از 1000 دقیقه برنامه؛

خراسان شمالی در 12 شبکه رادیویی و تلویزیونی معرفی شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل صداوسیمای خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی در بیش از 12 شبکه رادیویی و تلویزیونی با پخش بیش از هزار دقیقه برنامه معرفی شد.

خراسان شمالی در 12 شبکه رادیویی و تلویزیونی معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز خراسان شمالی، احمد مهدوی اظهار داشت: در آبان ماه  سال جاری صداوسیمای این استان موفق به تولید و پخش بیش از هزار و 313 دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی در شبکه‌های مختلف صداوسیما و بیش از 16 خبر و گزارش تصویری شد.
وی اضافه کرد: تولید و پخش بیش از 16 خبر و گزارش تصویری دربخش‌های  خبری شبکه‌های سراسری سیما و شبکه خبر از جمله، جشنواره انگور، طرح سرشماری، نماز عید قربان، تصاویر بارش برف و ... از اقدامات واحد خبر صداوسیما در این ماه بوده که در بخش های خبری شبکه‌های  یک، دو، سه، خبر و شما پخش شد.
مهدوی تصریح کرد: تولید و پخش 443 دقیقه گزارش رادیویی زنده و تولیدی به شبکه‌های سراسری صدا از جمله  جشنواره انگور، معرفی استان، معرفی جوانان و توانمندی‌های استان، خاطرات ایثارگران استان و... از اقدامات واحد صدا در این ماه بوده که در شبکه‌های رادیویی ایران، ورزش، فرهنگ، صدای آشنا، جوان، معارف و اقتصاد به روی آنتن رفت.
وی اظهار داشت: تولید و پخش 870 دقیقه برنامه تلویزیونی زنده و تولیدی در شبکه‌های مختلف سیما از جمله اماکن تاریخی، صنایع دستی، جشنواره انگور، درختان کهن‌سال، مسابقه تلاش در واحد سیما در این ماه است که در  شبکه‌های یک، 2، 3، شما و نمایش به روی آنتن رفت.
مدیر کل صداوسیمای خراسان شمالی تولید و پخش برنامه در شبکه‌های سراسری را از مهمترین رویکردهای صدا وسیمای مرکز استان در معرفی مطلوبتر جاذبه‌ها، قابلیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در خراسان شمالی عنوان کرد.
انتهای پیام//خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول