اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه خبر داد‌:

آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به دانش‌آموزان کرمانشاهی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: کار‌شناسان راهنمایی و رانندگی با حضور در مدارس استان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و عبور‌ و‌ مرور دانش‌آموزان را از عرض خیابان آموزش می‌دهند.

آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به دانش‌آموزان کرمانشاهی
خسرو کوثری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه درباره طرح ویژه مهر برای دانش‌آموزان اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه فصل مهر و بازگشایی مدارس هستیم کار‌شناسان ما با حضور در مدارس‌ قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و عبور و مرور دانش‌آموزان را از عرض خیابان آموزش خواهند داد.
وی ادامه داد‌: نیروهای راهنمایی و رانندگی تمام وقت در سطح شهر به ویژه در جلوی مدارس با تمام توان خود در تسهیل عبور و مرور و انضبا‌ط ترافیکی در زمان باز‌گشایی مدارس آماده ارائه خدمت به مردم هستند.     
رئیس پلیس راهنمایی‌ و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به حجم ترافیکی واقع در خیابا‌ن‌های مجاور نمایشگاه پاییزه واقع در پارک شاهد اضافه کرد: در این مکان ترافیک را به خوبی کنترل کرده‌ایم و با ساماندهی پارکینگ‌های این محل‌ رضایت مردم را به دست آورده‌ایم. 
وی خاطر‌نشان کرد: شهرداری باید خیابان‌ها را خط‌کشی کرده و کانال عابر پیاده را وصل کند؛ همچنین در جلوی مدارس ابتدایی و مهد‌کودک‌ها تابلوی عبور اطفال را نصب کنند.
کوثری‌فر با اشاره به هماهنگی‌های لازم با سازمان تاکسیرانی تصریح کرد‌: سر‌ویس‌های مدارس همکاری لازم را با سازمان آموزش و پرورش خواهند داشت و رانندگان سرویس باید از سلامتی کامل بر‌خوردار بوده و از سوار کردن دانش‌آموزان بیش از حد ظر‌فیت خود‌داری کنند. 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در پایان گفت‌: از مردم درخواست می‌کنیم که تا حد امکان از وسیله شخصی استفاده نکرده و از وسیله عمومی برای سفر‌های درون شهری استفاده کنند تا از ترافیک و اتلاف وقت جلو‌گیری شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول