اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

اهدای 9 هزار سی‌سی خون در جهرم

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته بسیج، پرسنل سپاه جهرم 9 هزار سی‌سی خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

اهدای 9 هزار سی‌سی خون در جهرم
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، بعد از ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج جمعی از پاسداران و پرسنل سپاه ناحیه جهرم 9 هزار سی‌سی خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.
فرمانده سپاه ناحیه جهرم در آیین اهدای خون کارکنان این نهاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: اهدای خون عملی خداپسندانه و جاری ساختن حیات در جسم دیگری است.  
محمدصادق شادمند اهدای خون را برای سلامت بدن مفید دانست و افزود: امروزه خون به عنوان مهم‌ترین عنصر حیات و زندگی به شمار می‌رود و سالانه میلیاردها دلار در راستای حفظ و نگهداری این مایه حیاتی هزینه می‌شود.  
وی بیان داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی می‌توانند برای رفاه حال نیروهای خود با هماهنگی سازمان انتقال خون گروه‌های سیار خون‌گیری را به سازمان‌های خود دعوت کنند تا اهدای خون در آن مجموعه‌ها انجام شود.
فرمانده سپاه ناحیه جهرم خاطرنشان کرد: رسالت دست‌اندرکاران سازمان انتقال خون جذب، حفظ و نگهداری این مایه حیاتی بسیار مهم و خطیر بوده چرا که انسان به عنوان تنها تولید کننده و مصرف کننده خون نقش مهمی در نجات هم‌نوعان خود ارائه می‌دهد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول