اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنایع‌ آمل خبر داد:

اشتغال 900 نفر در صنعت و معدن آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنایع و معادن شهرستان آمل از اشتغال 900 نفر در بخش صنعت و معدن این شهرستان در سال‌ جاری خبر داد.

اشتغال 900 نفر در صنعت و معدن آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، منوچهر معتمدی ظهر امروز در جلسه ساماندهی اشتغال این شهرستان با اشاره به اینکه این میزان اشتغال‌زایی در راستای تعهدات دولت برای ایجاد اشتغال در کشور صورت گرفته است، بیان داشت: در این مدت 15 پروانه بهره‌برداری برای واحدهای صنعتی و معدنی در آمل صادر شده است.
وی با بیان اینکه در سال‌ جاری 535 میلیارد ریال در بخش صنعت و معدن آمل سرمایه‌گذاری شده است، تصریح کرد: این بخش پس از هدفمندکردن یارانه‌ها از تسهیلاتی برخوردار شدند.
رئیس اداره صنایع و معادن شهرستان آمل اظهار داشت: در بحث یارانه‌های بخش صنعت و معدن، این امر منوط به داشتن پروانه بهره‌برداری است که باید در فرم ثبت‌نام درج شده باشد در غیر این صورت  واحدهای صنعتی نمیتوانند از آن بهره‌مند شوند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل نیز ایجاد مشاغل را برای توانمندسازی افراد زیر‌پوشش این نهاد موثر دانست و یادآور شد: در توسعه اشتغال استان این امر باید مورد توجه قرار گیرد.
علی اکبر نفیسی با بیان اینکه روند فعلی توجه به مشاغل خانگی باید بهبود یابد، گفت: در هر بخش میتوان صنایع مرتبط را خانگی کرد.
وی با اشاره به اینکه در بحث اشتغال ساده‌سازی و حداقل‌سازی آن میتواند راهگشا باشد، افزود: باید ضوابط قانونی برای تسهیل اشتغال مطرح کنیم.
نفیسی با تاکید بر اینکه در این طرح ثبت‌نام در سامانه‌ای مطرح شده بود، افزود: چهاردستگاه برای اجرای این طرح متولی شده‌اند تا اقدام به شناسایی افراد و متقاضیان کنند.
 انتهای ‌پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول