اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان سایپا مهر:

هیچ تیمی به اندازه سایپا مهر استقلال را آزار نداد

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال سایپا مهر کرج تاکید کرد: هیچ تیمی در این فصل از رقابت‌های فوتبال کشورمان به اندازه ما استقلال پرستاره را آزار نداد.

هیچ تیمی به اندازه سایپا مهر استقلال را آزار نداد
رحمان اسفندیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دیدار با استقلال از هر جهت برای ما ارزشمند بود و توانستیم در خانه یکی از پرقدرت‌ترین تیم‌های فعلی آسیا توانمندی‌های خود را به نمایش بگذاریم.
وی افزود: بازیکنان سایپا مهر کرج با برنامه وارد زمین شده و برای تک تک دقایق بازی هدفی ویژه طراحی کرده و تا آخرین دقایق نیز موفق بودیم، اما متاسفانه بر اثر یک اشتباه نتیجه را به حریف واگذار کردیم.
این ورزشکار جوان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه مقصر اصلی شکست نماینده کرج برابر استقلال تهران چه کسی بود؟ گفت: در ورزش نباید دنبال مقصر گشت و معتقدم همه تیم ما در برابر استقلال تلاش خود را کرده و برای موفقیت هر آنچه در توان داشتیم را به نمایش گذاشتیم.
اسفندیاری افزود: متاسفانه بر اثر بدشانسی و صد البته کم تجربگی بازنده بازی بودیم و اگر اندکی شانس داشتیم، حداقل دو گل به استقلال می‌زدیم.

*از امروز به فکر صعود هستیم 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت تیم فوتبال سایپا مهر کرج اشاره کرد و گفت: دیدار با استقلال و به طور کلی موفقیت‌های سایپا در رقابت‌های این فصل جام حذفی، مسئولان باشگاه را امیدوار کرده است.
کاپیتان سایپا مهر کرج تاکید کرد: نشان دادیم که توانمندی حضور در لیگ‌ دسته اول کشور هستیم و از این پس بازیکنان و کادر فنی توان خود را برای صعود به دسته اول متمرکز کرده‌اند.
اسفندیاری در پایان گفت: خوشبختانه مجموعه باشگاه سایپای البرز حمایت‌های خوبی از ما داشته و با این حمایت‌ها می‌توانیم به هدف خود دست ‌یابیم.
نماینده کرج در رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشورمان در مرحله یک هشتم تا دقیقه 105 برابر صدرنشین لیگ‌برتر مقاومت کرد و در این دقیقه علی احمدی یکی از مدافعان سایپا مهر به صورت اشتباهی دروازه خودی را باز کرد تا استقلال تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم باشد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول