اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی صنعت ساری:

فوتبالیست‌های صنعت ساری 4 ماه حقوق نگرفتند

خبرگزاری فارس: سرمربی صنعت ساری درباره مشکلات مالی باشگاه گفت: در حال حاضر حدود چهار ماه لیگ را سپری کردیم ولی هنوز ریالی پول به بازیکنان و کادر فنی پرداخت نشده است.

فوتبالیست‌های صنعت ساری 4 ماه حقوق نگرفتند
رضا تقوی پس از شکست سنگین تیمش در برابر استیل آذین سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان کرد: بازیکنانم بازی قابل قبولی را برابر میزبان خود به نمایش گذاشتند اما استیل آذین از تجربه بازیکنانش برنده از میدان خارج شد.
وی با اشاره به این شکست خارج از خانه تصریح کرد: درست است که سه امتیاز بازی را به حریف واگذار کردیم اما اگر بازیکنانم چند موقعیت به دست آمده را تبدیل به گل می‌کردند شاید نتیجه چیز دیگری بود.
سرمربی صنعت ساری درباره تیم میزبان گفت: استیل آذین فقط برای برد و کسب سه امتیاز بازی آمده بود که با هوشیاری بازیکنانش هم موفق به کسب تمامی امتیازات شد.
تقوی افزود: فوتبال یک طرفش برد است و طرف دیگرش هم باخت که شانس و توپ یار تیم ما نبود و بازیکنان حریف نیز از فرصت‌های بدست آمده نهایت استفاده را بردند.
وی درباره مشکلات مالی باشگاه عنوان کرد: در حال حاضر حدود چهار ماه لیگ را سپری کردیم ولی هنوز ریالی پول به بازیکنان و کادر فنی پرداخت نشد.
سرمربی صنعت ساری گفت: با همه مشکلات مالی باشگاه هفته گذشته در تهران بازیکنان کاری بزرگی انجام دادند و با برتری پرگل زمین مسابقه را ترک کردند اما دیروز تیم میزبان تا حدودی از ما برتر و سرتر بود و توانست پیروز میدان باشد.
تقوی افزود: بازیکنان و کادر فنی صنعت ساری همچنان منتظر حمایت مسئولان ورزش استان و شهرستان به این تیم هستند که در صورت برطرف شدن بخشی از مشکلات بازیکنان می‌توانند با روحیه و انگیزه بهتری در برابر حریفان قرار گیرند.
به گزارش فارس، تیم صنعت ساری از دیدار معوقه و عقب افتاده هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور دیروز در ورزشگاه تختی در برابر میزبان خود استیل آذین سمنان سه بر صفر شکست را پذیرا شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول