اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت 17 تیم؛

چهارمین دوره لیگ فوتبال پیشکسوتان قم آغاز شد

خبرگزاری فارس: چهارمین دوره مسابقات قهرمانی لیگ فوتبال پیشکسوتان استان قم با شرکت مدعیان قهرمانی از امروز آغاز شد.

چهارمین دوره لیگ فوتبال پیشکسوتان قم آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، چهارمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ پیشکسوتان استان قم با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده قرعه‌کشی شد تا تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره حریفان خود در مرحله گروهی را شناسایی کنند.
این جلسه با حضور مسئولان و نمایندگان هیئت فوتبال استان قم، سرپرستان و مدیران تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها و سایر دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات، در دفتر هیئت فوتبال قم برگزار شد و گروه‌بندی‌ها صورت گرفت.
در گروه نخست این دوره از رقابت‌ها تیم های فوتبال بهمن، هلال احمر، هما، صنعت نفت و شاهین حضور دارند و از جمع تیم‌های حاضر در این گروه دو تیم جواز صعود به مرحله دوم لیگ این دوره را کسب خواهند کرد.
در گروه دوم نیز تیم‌های فوتبال رده سنی پیشکسوتان استوار، استقلال، مبتکر و هنگ برای کسب جواز صعود به مرحله دوم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، ضمن اینکه در گروه سوم نیز تیم‌های فوتبال پیشکسوتان پردیس، دژبان، میلاد و خیام حضور دارند.
بر اساس قرعه کشی صورت گرفته در هیئت فوتبال استان قم، در گروه چهارم مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ پیشکسوتان فوتبال استان قم نیز تیم‌های فوتبال بیت المقدس، سهیل، افشین و مهر برای کسب جواز صعود به مصاف هم می‌روند.
چهارمین دوره مسابقات فوتبال لیگ پیشکسوتان استان قم در حالی آغاز می‌شود که سومین دوره مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان استان قم با شرکت مدعیان سال گذشته برگزار شد، که طی آن چهره‌های سابق فوتبال قم که سال‌ها برای این رشته زحمت کشیده بودند، در میدانی مهم گردهم آمدند.
امسال تیم‌های شرکت کننده در گروه‌های مقدماتی این دوره به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و بعد از پایان مرحله گروهی، دو تیم برتر از هر گروه که جمعا هشت تیم می‌شوند، به مرحله دوم این مسابقات راه می‌یابند.
همچنین مطابق برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری این مسابقات، مرحله دوم با شرکت هشت تیم در دو گروه چهار تیمی برگزار خواهد شد و در پایان این مرحله نیز دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند و بعد از برگزاری مرحله نیمه نهایی، تیم‌های صعود کننده به دیدار نهایی و همچنین رده بندی این دوره مشخص خواهند شد.
مسابقات چهارمین دوره لیگ فوتبال پیشکسوتان استان قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود و علاقمندان به این رشته ورزشی می‌توانند با حضور در ورزشگاه به تماشای بازی‌ نسل قدیم فوتبال قم بپردازند.
تیم فوتبال رده سنی پیشکسوتان بیت المقدس با کسب مقام قهرمانی دوره‌های اول و دوم موفق‌ترین تیم سه دوره گذشته مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان استان قم بوده و در این دوره نیز با چهره‌ای همچون محمدجعفر عابدی به دنبال تکرار قهرمانی خود است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول