اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فنی سیاه‌جامگان ابومسلم؛

مسئولان باید از سیاه‌جامگان ابومسلم حمایت کنند

خبرگزاری فارس: مشاور مالک باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم گفت: با توجه به خصوصی بودن باشگاه، باید مسئولان استان و شهر مشهد از آن حمایت کنند.

مسئولان باید از سیاه‌جامگان ابومسلم حمایت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، قاسم زردکانلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتظار ما از مسئولان استان این است که اگر از تیم‌هایی نظیر باشگاه سیاه‌جامگان که توسط بخش خصوصی شکل گرفته است حمایت مالی نمی‌کنند، حداقل حمایت روحی و روانی را داشته باشند.
وی کادر فنی، بازیکنان و مدیریت تیم سیاه‌جامگان ابومسلم را بسیار عالی ارزیابی کرد و افزود: با روند کنونی این تیم در سال آینده به لیگ دسته یک صعود خواهد کرد.
به گفته مشاور مالک باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم، این تیم نیز می‌تواند در 2 سال آینده به لیگ برتر صعود کند و جزو تیم‌های مدعی در لیگ برتر مطرح شود.
وی با انتقاد از حاشیه سازان فوتبال در استان خراسان رضوی، تصریح کرد: حاشیه‌سازان فوتبال در استان برای فوتبال استان همواره حاشیه درست می‌کنند و وقتی که وارد میدان عمل می‌شوند هیچ کاری را برای فوتبال استان انجام نمی‌دهند.
زردکانلو درباره دلایل بازگشتش به فوتبال پس از چند سال دوری از تیم‌های باشگاهی مشهد تاکید کرد: من هنوز به طور کامل به فوتبال بازنگشته‌ام و در حال حاضر تنها به عنوان مشاور محمدرضا عباسی، مالک باشگاه فعالیت می‌کنم. زردکانلو با تاکید بر اینکه هر کمکی که از دستم برآید برای فوتبال استان خراسان رضوی و سیاه‌جامگان انجام می‌دهم بیان داشت: اگر احساس کنم که به درد تیم نمی‌خورم می‌روم و به فکر منصب و جایگاه نیستم.
به گفته وی، تیم سیاه‌جامگان ابومسلم همان تیم ابومسلم است و به علت عشقی که به ابومسلم داشته است به تیم سیاه جامگان آمده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول