اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مربی ابومسلم:

ابومسلم فوتبال خوبی ارائه نکرد

خبرگزاری فارس: مربی تیم ابومسلم مشهد گفت: در دیدار با تیم شهرداری بندرعباس فوتبال خوبی ارائه نکردیم و تماشاچیان را ناراضی از استادیوم بیرون فرستادیم.

ابومسلم فوتبال خوبی ارائه نکرد
به گزارش خبرگزاری فارس مشهد، وحید مظاهری ظهر امروز در غیاب کاظم غیاثیان سرمربی تیم ابومسلم که پس از شکست برابر شهرداری بندرعباس حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد اظهار داشت: تیم ما از نظر عاطفی مشکل دارد.
وی تصریح کرد: بازی خوبی نکرده و به هماهنگی لازم نرسیدیم و ما هنوز نتوانسته‌ایم به بازیکن 150 میلیونی خود بفهمانیم که به اندازه یک بازیکن10 میلیونی بازی نکرده است.
مربی تیم ابومسلم مشهد افزود: اگر در تیم ابومسلم مسائل عاطفی و روانی را درست کنیم، مطمئنا نتیجه خواهیم گرفت و می‌توانیم بگوییم همین الان هم ظرفیت قهرمانی در لیگ‌برتر را داریم.
مظاهری گفت: ظرفیت فنی پشت تیم ما خداداد عزیزی به عنوان مدیر فنی، حشمت‌الله مهاجرانی به عنوان رئیس سازمان فوتبال باشگاه و سید کاظم غیاثیان سرمربی تیم است و از نظر فنی مشکلی نداریم.
وی بیان کرد: همیشه برای باخت دنبال تقصیر کار می‌گردند و اگر کسی می‌گوید تقصیر من است باید به جای انتقاد، به من راهکار بدهد؛ هر چند باخت به گردن ماست ولی انتقاد خالی فایده ندارد.
مربی تیم ابومسلم تصریح کرد: تماشاگران سرور همه ما هستند و در فوتبال ایران به خصوص مشهد حرف زیاد است و هنوز بیست بازی دیگر داریم و ظرفیت لیگ برتری شدن را هم دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول