اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فیروزکوه خبر داد:

هزینه 600 میلیون تومانی برای توسعه فضای سبز در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: شهردار فیروزکوه گفت: امسال برای توسعه فضای سبز در فیروزکوه مبلغی معادل 600 میلیون تومان هزینه شده است.

هزینه 600 میلیون تومانی برای توسعه فضای سبز در فیروزکوه
حسین حیدری در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: سرانه فضای سبز فیروزکوه قبل از تصدی‏گری من، چهار متر و 20 سانتی‏متر بود و با احداث پارک‏های جدید و فضای سبز در پیاده‏رو‏ها این سرانه به هفت متر و شش دهم افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه البته این میزان سرانه فضای سبز ما را راضی نکرده است، اضافه کرد: با توجه به ازدیاد بازدیدکنندگان و گردشگران از شهرستان فیروزکوه به خاطر آب و هوای خوبی که دارد، باید این سرانه بیشتر شود تا شهر نمایی جالب‏تر به خود بگیرد.
شهردار فیروزکوه تصریح کرد: امسال برای توسعه فضای سبز در فیروزکوه مبلغی معادل 600 میلیون تومان هزینه شده است.
حیدری مدیریت خود را مدیریتی نامتزلزل دانست و تاکید کرد: هدف مجموعه شهرداری تنها این است که نیروهایی با آموزش و تجربه بیشتر و با برخورد اجتماعی بهتر جذب کنیم و رضایت را در دل نیروهای خود به وجود آوریم.
وی با بیان اینکه تا جایی که از دست ما بر بیاید امتیازها و ارزش‏هایی را برای نیروهای خود در نظر می‏گیریم، ادامه داد: اما اگر نیرویی بخواهد خارج از محدوده و شرح وظایف خود عمل و فقط به منافع شخصی خود فکر کند و خللی در سیستم به وجود آورد، مجبوریم عذر چنین نیرویی را بخواهیم.
شهردار فیروزکوه افزود: در این صورت مجبوریم شخص دیگری را جایگزین چنین نیرویی کنیم تا مجموعه‏ای مفید، مختصر و متعالی به وجود آید که اهداف مورد نظر را به نحو احسن به جلو سوق دهد و با هماهنگی و پشتکار بیشتر درخواست‏ها و کارهای مردم را سریع‏تر انجام دهیم.
وی اظهار داشت: ما خادم مردم و از خود آنها هستیم و هدف اصلی شهرداری نیز جلب رضایت و همکاری بیشتر با مردم و مراجعان است.
شهردار فیروزکوه اضافه کرد: انتظار شهرداری از مردم این است که در حمایت از نیروهای شهرداری و برای جلوگیری از تخلفات ساختمانی، قانونی عمل کردن کارها، تخلیه نخاله‏ها و زباله‏ها، کثیف نکردن خیابان‏ها و ... با ما بیشتر همکاری کنند تا همه دست در دست هم فیروزکوه را آباد کنیم و آن را مانند کلانشهرها با اصول بسازیم.
حیدری با بیان اینکه شهرداری یک نهاد سیاسی نیست بلکه یک نهاد خدماتی است، گفت: به عنوان یک نهاد کارگزار حاضریم، ایده‏های جدید مردم را مورد رایزنی قرار دهیم و اگر تصویب شد، آنها را اجرا کنیم.
وی تاکید کرد: مردم فرهنگ قدرشناسی را گسترش دهند و اقدامات شهرداری را به درستی به افکار عمومی انعکاس دهند و ما نیز حاضریم اقدامات و عملیات مالی، عمرانی و رفاهی و ... را به طور شفاف در اختیار آنها قرار دهیم و آنها را در این طرح‏ها و پروژه‏ها به عنوان یک صاحب‌نظر شریک بدانیم.
شهردار فیروزکوه ضمن قدردانی از زحمات و پیگیری‏های امام جمعه، فرماندار و همکاری تمام ادارات و دستگاه‏های اجرایی و خدماتی خاطرنشان کرد: همه ما یک هدف داریم و آن هم جلب رضایت مردم است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول