اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بیرجند:

42 درصد دانش‌‌آموزان متوسطه بیرجند فنی‌اند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت:‌ 42 درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه بیرجند در رشته‌های فنی و حرفه‌ای تحصیل می‌کنند.

42 درصد دانش‌‌آموزان متوسطه بیرجند فنی‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد زمانی ظهر امروز در گردهمایی مدیران دوره‌های تحصیلی و مجتمع‌های آموزشی و پرورشی شهرستان بیرجند از اجرای مطلوب طرح 3 هزار (سازماندهی کلی نیروهای ابتدایی) خبر داد.
وی گفت: مدیران مدارس باید به کیفیت‌بخشی برنامه‌ها و استفاده مطلوب از تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه برای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی ارتقای امور کیفی آموزشگاه‌ها توجه کنند.
زمانی با اشاره به هدایت 42 درصدی دانش‌آموزان نظری به شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش افزود: در راستای ساماندهی فضاهای آموزشی 30 مدرسه ابتدایی شهرستان بیرجند یک نوبته شده است.
وی خواستار آمادگی و هماهنگی مدیران مدارس با برنامه تحولی آموزش و پرورش از جمله شاخص‌های آموزش و پرورش شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند ادامه داد: توجه به سیاست‌های آموزش و پرورش، احترام و عزت به فرهنگیان و اجرای قوانین و دستورالعمل‌ها از ضرورت‌ها است.
زمانی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس نسبت به شناسایی بیسوادان اقدام و برای رفع معضل بی‌سوادی گام‌های موثری را در چارچوب قانون بردارند.
حسن مجنونی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی نیز در این گردهمایی در رابطه با نقش سازنده مردم در دوران جنگ و نیز لزوم جمع‌آوری خاطرات ایثارگران سخنانی بیان کرد.
علی محمدی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی نیز در مورد نقش شیعه در بازسازی حرم امامان معصوم و عتبات عالیات مطالبی بیان کرد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول