اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و ترابری سلماس خبر داد:

ایمن‌سازی مسیر رفت‌و‌آمد دانش‌آموزان سلماس

خبرگزاری فارس: رئیس راه و ترابری سلماس گفت: مسیر رفت و آمد دانش‌آموزان روستایی سلماس با احداث پارکینگ ایمن‌سازی می‌شود.

ایمن‌سازی مسیر رفت‌و‌آمد دانش‌آموزان سلماس
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از راه و ترابری آذربایجان غربی، مقصود جلفایی با بیان اینکه احداث پارکینگ در محور سلماس ـ ارومیه از خواسته‌های ساکنان روستای گولان بود، اظهار داشت: احداث این پارکینگ علاوه بر ارتقای ضریب ایمنی تقاطع راه روستایی با محور پرتردد سلماس ـ ارومیه موجب استانداردسازی مسیر تردد دانش‌آموزان مدارس حاشیه نیز می‌شود.
وی با اشاره به اجرای عملیات زیرسازی احداث پل دو دهنه شش متری در راه روستای گولان، افزود: این عملیات فنی در صورت مساعدت شرایط آب و هوایی در ماه‌های آینده تکمیل می‌شود.
وی در ادامه از آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای احداث پارکینگ در ورودی شهرستان سلماس از سمت محور سلماس ـ ارومیه خبر داد و گفت: مراحل اجرایی احداث این پارکینگ با همکاری سازمان آب منطقه‌ای به منظور آسایش و رفاه مسافران در دست اقدام است.
جلفایی به آسفالت رمپ‌های ورودی و خروجی پل سه راهی امامزاده برگشاد اشاره و تصریح کرد: جدول رفوژ بتنی جهت جداسازی مسیر رفت و برگشت محور سلماس ـ ارومیه در ورودی شهرستان سلماس به کار گرفته شد.
رئیس راه و ترابری سلماس خاطرنشان کرد: این اقدامات و فعالیت‌ها با استفاده از امکانات و منابع اداره راه و ترابری شهرستان سلماس اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول