اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

دانشجویان بازوان توانمند ولایت هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از دانشجویان به عنوان بازوان توانمند ولایت یاد کرد و گفت: دانشجویان بسیجی باید با افزایش بصیرت دینی خود در خط ولایت فقیه گام بردارند.

دانشجویان بازوان توانمند ولایت هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پیام یوسفی ظهر امروز در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند به فلسفه فعالیت‌های بسیج در سطح دانشگاه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: جنگ سخت سال‌ها است که در کشور به اتمام رسیده است ولی باید فعالیت‌ گسترده‌ای در عرصه جنگ نرم در کشور صورت گیرد.
وی با بیان اینکه دانشجویان امیدهای آینده نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: دانشجویان بسیجی باید در راستای اسلامی کردن دانشگاه‌ها تلاش کنند و یک تعریف درست از فرهنگ بسیجی برای سایر دانشجویان ارائه کنند.
سرپرست سازمان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی افزود: توسعه و ترویج فرهنگ بسیج در سطح دانشگاه‌ها تنها با شعار صورت نمی‌گیرد بلکه باید با برنامه‌ریزی دقیق و ارائه الگوهای مناسب در این راستا تلاش کنیم.
یوسفی تصریح کرد: دانشجویان بسیجی زیر ذره‌بین نگاه سایر دانشجویان قرار دارند و باید ظاهر و رفتار افراد به نوعی تبلیغ فرهنگ بسیج باشد.
وی ادامه داد: اگر تعریف درستی از آرمان‌های بسیجی داشته باشیم باید مشکلات خود را حل کنیم و باید اهداف غایی خود را به عنوان یک آرمان والا برای خود تعریف کنیم تا احساس ضرر نکنیم و در صحنه جنگ نرم باید این مسئله را بدانیم که سرباز در این عرصه با قلب خود شلیک می‌کند.
سرپرست سازمان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی باید اثرگذاری چشمگیری داشته باشند، افزود: جامعه از مجموعه دانشگاه‌ها انتظاراتی دارد که باید با همت دانشجویان بسیجی محقق شود.
یوسفی تصریح کرد: دانشگاه‌ها باید مهم‌ترین مراکز نخبه‌پروری باشند تا بتوانند با انجام فعالیت‌های علمی در این مجموعه‌ها در راستای اعتلای کشور گام بردارند.
انتهای پیام/خ۲۰              
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول