اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل:

فرهنگ صحیح شهادت با پیروی از ولایت فقیه انتقال می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: انتقال صحیح فرهنگ شهید و شهادت در جامعه با پیروی از ولایت فقیه به خوبی خود را نشان داده است.

فرهنگ صحیح شهادت با پیروی از ولایت فقیه انتقال می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل، رویا احمدیان در مراسم تجلیل از بسیجیان بهزیستی استان اردبیل اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره بر نقش بسیج در طول دفاع مقدس تأکید دارند و تعابیری که ایشان برای بسیج به کار می‌برند در نوع خود بی‌نظیر است.
وی با تاکید بر اینکه تبیین جایگاه مردمی بسیج در نگاه مقام معظم رهبری بیانگر بسیاری از ناگفته‌هاست خاطرنشان کرد: بسیج در میدان دفاع مقدس از خود حرکتی نشان داد که برای دنیا شگفت آفرین بود.
مدیر کل بهزیستی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: حضور بسیج در میدان‌های جنگ و دفاع مقدس هم به عنوان یک عمل نظامی و هم به عنوان روحیه‌دهی به رزمندگان بوده و بر تأثیرات معجزه‌آسای این حضور صحه می‌گذارند.
احمدیان ادامه داد: انقلاب اسلامی رویش‌های بی‌نظیری در خود داشته به طوری که این رویش‌ها شم جهانیان را خیره کرده و اگر بخواهیم عزت، حیثیت، شرافت، حفاظت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را در یک کلمه خلاصه کنیم بی‌شک پاسدار و بسیج بهترین معنی را به ذهن متبادر خواهد کرد.
این مسئول تصریح کرد: اگر چه مقاومت هشت ساله ملت ایران در برابر نظام سلطه و رژیم‌های دست نشانده آمریکا مهم‌ترین عامل بازدارنده برای هر گونه دست‌اندازی جدید به ایران محسوب می‌شود اما نباید از نظر دور داشت که امروز نیز دشمنانی به کمین نشسته‌اند تا به زعم خویش برای ملت ایران دردسرسازی کنند اما بدانند همانطور که ایران طی هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی اما با توکل به خدا موفق شد دشمنانش را به زبونی و شکست بکشاند، اینک همان ملت در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.
احمدیان بر پاسداری و صیانت از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی به ویژه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بر همه ما مسلمانان به ویژه ایثارگران و بسیجیان لازم است همواره پیرو ولایت فقیه بوده و پشتیبان آن باشیم تا فرهنگ صحیح شهید و شهادت را به نحو احسن به نسل‌های جدید منتقل کنیم.
وی بیان داشت: اگر امروز موفقیتی در راستای برنامه‌های خود در عرصه‌های مختلف داریم همه مدیون خون شهدا، رشادت‌ها، جانفشانی‌ها، ایثارگری‌ها و به برکت روح قدسی امام راحل و رهبری ولایت و انقلاب می‌باشد و ما باید این روز قدردان حرمت و شأن والای شهیدان باشیم و این ارزش‌ها را پاس بداریم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول