اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اتباع و مهاجربن خارجی خراسان رضوی خبر داد:

توزیع ۹۵ درصد کارت‌های آمایش 7

خبرگزاری فارس: مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی گفت: 115هزار کارت آمایش هفت در این استان توزیع شد.

توزیع ۹۵ درصد کارت‌های آمایش 7
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد عجمی صبح امروز در مراسم تجلیل از رسانه‌های موثر در پوشش خبری عملیات توزیع کارت آمایش هفت در استان، اظهار داشت: 95 درصد از اتباع خارجی این استان کارت‌های هویت و آمایش هفت خود را دریافت کرده‌اند.
وی افزود: 120 هزار کارت آمایش هفت برای اتباع خارجی استان خراسان رضوی صادر شد که از این تعداد 115 هزار نفر کارت‌های خود را تحویل گرفته‌اند.
وی با تاکید بر پایان زمان توزیع کارت آمایش هفت و نداشتن ارائه خدمات اداری به اتباع خارجی فاقد این کارت پس از دهم آذر سال جاری، خاطرنشان کرد: به دلیل اختلال در سیستم سیبا بانک ملی و نیز مشکلات تردد ناشی از سرما و بارش برف در استان تمام کسانی که کارت‌های آمایش هفت خود را دریافت نکرده‌اند می‌توانند تا 10دهم آذر کارت‌های خود را دریافت کنند.
مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی از صدور سه هزار و 600 کارت هویت برای اتباع عراقی ساکن این استان خبر داد و تصریح کرد: سه هزار و ۱00 عدد از مجموع کارت‌های هویت صادر شده در بین اتباع عراقی توزیع شده است.
وی 30 آذر ماه را پایان مهلت توزیع کارت‌های هویت در استان خواند و اظهار داشت: پنج هزار و 500 عدد از هفت هزار و 500 کارت هویت صادر شده برای اتباع افغانی نیز توزیع شده است.
عجمی با اشاره به صدور کارت‌های بیمه البرز و پرداخت سهم حق بیمه اقشار آسیب‌پذیر از سوی دولت همزمان با کارت آمایش هفت برای اتباع خارجی استان، افزود: 16هزار کارت بیمه صادر شده که از این تعداد 12 هزار نفر جزو اقشار آسیب‌پذیر بوده‌اند و تنها چهار هزار نفر سهم حق بیمه خود را پرداخت کرده‌اند.
وی به توزیع کارت‌های اشتغال برای اتباع خارجی استان اشاره کرد و بیان داشت: 37 هزار کارت و معرفی‌نامه اشتغال برای کسانی که کارت آمایش هفت خود را دریافت کرده‌اند، صادر شده است.  
مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی توجه هر چه بیشتر رسانه‌ها در راستای اطلاع‌رسانی مسائل مربوط به اتباع خارجی و به ویژه افغانی در کشور را خواستار شد و اظهار داشت: باید جلسات بیشتری برای آگاهی هرچه بهتر این گروه گذاشته شود.  
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول