اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

حضور ملت ایران در انتخابات دشمنان را روسیاه می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: حضور گسترده ملت ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دشمنان را روسیاه می‌کند.

حضور ملت ایران در انتخابات دشمنان را روسیاه می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده عصر امروز در نشست مشترک ستاد انتخابات و هیئت نظارت بر انتخابات استان لرستان با اشاره به اینکه دشمنان نظام درصدد کم‌رنگ کردن حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رای است، گفت: باید  از آرای مردم در انتخابات صیانت شود و برگزاری انتخابات سالم، باشکوه و با مشارکت حداکثری، هوشمندانه و آگاهانه مردم، مهم‌ترین وظیفه مجریان و ناظران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه باید فضای حضور حداکثری فراهم شود، افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان انقلاب، زمینه‌سازی برای کم‌رنگ کردن میزان مشارکت مردم در انتخابات با انجام تبلیغات منفی و سیاه‌نمایی در سطح جامعه است.
دهمرده خطاب به نامزدهای انتخاباتی گفت: در این ارتباط نامزدهای انتخاباتی نیز باید به دور از فعالیت‌های تخریبی و غیراخلاقی در جریان انتخابات، شرایط و فضای مناسب برای انتخاب آگاهانه و مسئولانه مردم را فراهم کنند.
 استاندار لرستان گفت: برگزاری انتخابات سالم با حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری مردم، رکن اصلی فعالیت‌های اجرایی و نظارتی است.
وی اظهار داشت: این ترفند دشمن نیز با توجه به میزان بصیرت و هوشمندی ملت و همچنین تلاش برای جلب اعتماد و اطمینان بیشتر مردم و برگزاری یک انتخابات باشکوه و حماسی همچون همیشه خنثی و بی‌اثر می‌شود.
استاندار لرستان با بیان اینکه لرستان آمادگی انتخاباتی پرشور را دارد، گفت: برای مجریان و ناظران انتخابات مهم‌ترین اصل در برگزاری، رای و نظر مردم در انتخاب افراد است.
دهمرده با بیان اینکه هر فردی که از سوی مردم انتخاب شود، مورد تایید قرار می‌گیرد، افزود: اعمال کامل نظر و رای مردم در فرآیند برگزاری انتخابات محور اصلی فعالیت‌های اجرایی و نظارتی است که این مهم نیز با هم اندیشی، همدلی و تعامل بیشتر هیئت‌های اجرایی و نظارتی به خوبی قابل اجرا و تحقق است.
در ادامه هر کدام از اعضا نکته نظرات خود را بیان کردند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول