اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت والیبال قم خبر داد:

حضور بانوان قمی در لیگ دسته اول والیبال

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت والیبال قم از آماده شدن تیم بانوان استان برای حضور موفق در رقابت‌های والیبال دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد.

حضور بانوان قمی در لیگ دسته اول والیبال
سمانه شفاعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌‌ اظهار داشت: تیم والیبال بانوان قم که پیش از این سابقه حضور موفق در مسابقات لیگ دسته برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور را دارد، در حال حاضر در اردوی آماده‌سازی برای حضور در لیگ دسته اول قرار دارند.  
وی ادامه داد: تیم والیبال بانوان قم در مسابقات والیبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با تمام قدرت برابر حریفان خود برای کسب جواز صعود به مرحله نهایی‌ به رقابت پرداخت تا با ارائه بازی‌های بسیار خوب به مسابقات لیگ دسته برتر والیبال باشگاه‌های کشور راه یابد.
نایب رئیس هیئت والیبال استان قم افزود: در حال حاضر یکی از بانوان مجرب والیبال مسئولیت مربیگری تیم والیبال بانوان قم را بر عهده دارد و تیم با حضور نفرات جوان و با انگیزه در کنار بازیکنان با تجربه آماده حضور در لیگ دسته اول می‌شود.
وی اضافه کرد: قطعا مسابقات لیگ دسته اول والیبال از سطح بسیار بالایی برخوردار خواهد بود زیرا تیم‌های شرکت کننده از استان‌های مختلف سابقه خوبی در والیبال بانوان دارند، ضمن اینکه تیم والیبال بانوان قم نیز با تکیه بر توانمندی نفرات خود، قطعا بازی‌های بسیار خوبی ارائه خواهد کرد.
شفاعتی خاطرنشان کرد: برای حضور در این رقابت‌ها، تیم والیبال بانوان هیئت استان قم با نام هلال احمر به مصاف حریفان می‌رود تا با حمایت‌های خوبی که امسال از والیبال استان به خصوص در راه حضور در لیگ دسته اول کشور وجود دارد، موفق به کسب جواز صعود به لیگ برتر شویم.
وی تصریح کرد: این رقابت‌ها قطعا به خوبی توانمندی والیبال بانوان قم را نشان خواهد داد، قم از استعدادهای بسیار خوب و بالقوه‌ای در والیبال بانوان برخوردار است و قطعا بانوان والیبالیست قم حرف‌های زیادی برای گفتن و بروز توانایی‌های خود در این رشته ورزشی دارند.
نایب رئیس هیئت والیبال استان قم یادآور شد: سال گذشته در رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان کشور در بخش بانوان که با شرکت تیم‌های مطرح کشور برگزار شد تیم دختران قم به خوبی مقابل حریفان خود ظاهر شد و با راهیابی به جمع چهار تیم برتر کشور موجب سربلندی والیبال قم شد.
شفاعتی تصریح کرد: استعدادهای والیبال قم برای نشان دادن توانایی‌های خود کمی بیشتر به امکانات و توجه نیاز دارند، نفراتی که که بیشتر آنها در حال حاضر عضو تیم بانوان قم هستند و سابقه حضور در لیگ برتر را دارند و این مهم نشان می‌دهد که قم در والیبال بخش بانوان ظرفیت بسیار خوبی دارد.
امسال تیم‌های مردان و بانوان والیبال قم با نام هلال احمر در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور شرکت خواهند کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول