اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 393 میلیون ریال اعتبار؛

2 طرح برق‌رسانی در راور بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: مدیر توزیع برق شهرستان راور گفت: دو طرح برق‌رسانی در راور با اعتباری افزون بر 393 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

2 طرح برق‌رسانی در راور بهره‌برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان، مدیر توزیع برق راور گفت: دو طرح برق‌رسانی در راور با اعتباری افزون بر 393 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
محمدعلی مومن‌زاده تصریح کرد: یکی از این طرح‌ها شامل تامین برق شهرک روستای شهرآباد راور با احداث یک دستگاه پست هوایی 200 کاوا و اجرای 400 متر شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار است.
وی افزود: حوزه علمیه فخریه راور نیز با اعتباری بالغ بر 176 میلیون ریال  تامین برق شده است.
 
* برگزاری مانور اصلاح شبکه‌های برق در چترود
مدیر توزیع برق بخش چترود کرمان گفت: مانور اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق در بخش چترود انجام شد.
قاسم اعتمادیان اظهار داشت: مانور اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق در چترود با همکاری 15 گروه اجرایی از این بخش و شهرستان‌ها در سطح دو فیدر به مدت چهار ساعت انجام و شبکه‌های برق اصلاح شد.
وی افزود: با اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق در منطقه فوق که با کم‌ترین زمان ممکن صورت گرفت و از خاموشی‌های احتمالی در زمان بارندگی و توفان به نحو قابل توجه‌ای کاسته می‌شود.
اعتمادیان از گروه‌های اعزامی از مدیریت برق رفسنجان، زرند، راور، نوق، شهداد، ماهان و چترود در این مانور قدردانی کرد و بیان داشت: این گروه‌ها با  تجهیزات و آمادگی کامل در مانور اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق شرکت کردند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول