اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی راور خبر داد:

کشف 2 جلد تورات نفیس و قدیمی در راور

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان راور از کشف 2 جلد تورات نفیس و قدیمی طی عملیاتی از یک سارق در این شهرستان خبر داد.

کشف 2 جلد تورات نفیس و قدیمی در راور
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، عباس مهربخش اظهار داشت: مأموران آگاهی شهرستان راور موفق به کشف دو جلد تورات عتیقه از یک نفر سارق شدند.
وی افزود: یکی از این کتاب‌ها از مجموع چهار تورات مقدس موجود در ایران است که با خط عبری و با ارزش تقریبی 500 میلیارد ریال است.
فرمانده انتظامی شهرستان راور اذعان داشت: این کتاب‌ها یک سال قبل از یک کلیسای کلیمیان شیراز به سرقت رفته و قرار بود توسط سارق به خارج از مرزهای کشور انتقال داده شود.
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری فروشنده اینترنتی اقلام ضد عرف و شرع در سیرجان خبر داد.
کامبیز اسماعیلی گفت: برابر اعلام معاونت تشخیص و پیشگیری پلیس فتای ناجا مبنی بر راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی آلات و ادوات جنسی در استان کرمان شناسایی و دستگیری عوامل این فروشگاه مجازی در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های فنی و پلیسی آدرس دایر کنندگان این سایت و فروشگاه مجازی در شهرستان سیرجان شناسایی و تیم عملیات ویژه پلیس با همکاری پلیس امنیت عمومی سیرجان متهم اصلی این پرونده را دستگیر کرد.
اسماعیلی بیان کرد: در بازرسی از منزل این متهم تعدادی دستگاه‌های رایانه‌ای و متعلقات مربوطه کشف و در بازجویی از این متهم، وی به جرم خود اعتراف کرد.
وی با بیان اینکه هرگونه اقدام مجرمانه و خلاف عرف و شرع در فضای مجازی همانند فضای فیزیکی قابل پیگیری است، افزود: خانواده‌ها باید با مطالعه پیرامون فضاهای مجازی نظارت لازم را بر اعمال و رفتار فرزندان در این فضا داشته باشند.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: با توجه به جذابیت اینترنت و فضای مجازی برای جوانان و نوجوانان خانواده‌ها باید آگاهی لازم و مناسب را به فرزندان خود داده و نسبت به تقویت مبانی فکری و اعتقادی فرزندان تلاش کرده و راه‌های صحیح استفاده از اینترنت را به فرزندان خود بیاموزند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول