اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه محرم الحرام؛

نخستین همایش جوانان عاشورایی در شهرری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همزمان با ماه محرم الحرام نخستین همایش جوانان عاشورایی در شهرری برگزار شد.

نخستین همایش جوانان عاشورایی در شهرری برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، نخستین همایش جوانان عاشورایی به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان با حضور دانش آموزان پسر مقاطع راهنمایی و دبیرستان ناحیه 2شهرری در مسجد مرتضی علی (ع) شهرری برگزار شد.
این همایش که با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه و اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری برگزار شد با سخنرانی حجت‌الاسلام محسن عادلی نیا از اساتید حوزه و مداحی دانیال رهبری همراه بود.
در این همایش، بسته های فرهنگی از طرف اداره اوقاف و امور خیریه شهر ری به شرکت کنندگان ارائه شد.
همچنین همایش‌هایی با همین عنوان در سطح مدارس شهرری نیز برگزار می شود.
علاوه بر این بیش از 160نشست دینی دانش آموزی با موضوع فرهنگ عاشورایی و پیام ها و درس های عاشورا نیز در 54 مدرسه ناحیه 2 ری در حال برگزاری است.
راهپیمایی دانش آموزی حجاب و عفاف با عنوان «تحکیم فرهنگ فاطمی و رسالت زینبی» روز چهارشنبه 9 آذر ماه سال جاری در سطح شهرری برگزار می شود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری در این ارتباط گفت و گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی نواحی 1 و 2 شهرری روز چهارشنبه هفته جاری از میدان شهرری تا مصلی این شهر راهپیمایی می‌کنند.
حسین نجاریان اضافه کرد: این راهپیمایی در سکوت کامل و بدون سر دادن هیچ گونه شعاری در راستای ترویج و گسترش حجاب و عفاف انجام می شود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری در پایان تصریح کرد: حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری برای دختران دانش آموز در مصلای شهرری سخنرانی می کند و این راهپیمایی با قرائت قطعنامه به پایان می رسد.
این راهپیمایی همزمان در دیگر شهرستان های استان تهران نیز انجام می شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول