اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بلاژویچ:

سطح بازیکنان بومی مس بالاتر از خارجی‌هاست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه در انتخاب بازیکنان مس اشتباه بسیاری انجام شده است، گفت: بازیکنان خارجی مس از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و حتی تعدادی از بازیکنان بومی و جوان از سطح فنی به مراتب بهتری نسبت به این بازیکنان برخوردارند.

سطح بازیکنان بومی مس بالاتر از خارجی‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، میروسلاو بلاژویچ شامگاه دوشنبه پس از دیدار دو تیم مس کرمان و فجر سپاسی شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از نحوه عملکرد بازیکنان تیم در این دیدار رضایت ندارم و یکی از دلایل آن به بی‌کیفیتی چمن ورزشگاه است در حالی که من چند روز قبل از مسئولان خواسته بودم که با غلطک چمن ورزشگاه را از حالت فعلی خارج کنند.
وی در باره تیم فجر سپاسی بیان کرد: آنها تیم جوانی بودند که در زمین عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و عملکرد آنها مقابل مس کرمان قابل احترام و تبریک است.
بلاژویچ با قدردانی از حضور اندک هواداران حاضر در ورزشگاه و حمایت‌های آنها گفت: با اخراج قاسم دهنوی در دقایق پایانی ما این بازیکن را در دیدار بعد در اختیار نداریم و این مسئله موجب نگرانی من است.
بلاژویچ بازی با مس سرچشمه شنبه هفته آینده در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر را یکی از سخت‌ترین بازی‌های مس کرمان عنوان کرد و بیان داشت: ما به امتیاز این مسابقه احتیاج داریم و باید برابر همشهری خود بازی خوب و با برنامه‌ای از خود به نمایش بگذاریم.
وی با تاکید بر اینکه نسبت به باشگاه مس کرمان احساس وابستگی می‌کنم، افزود: در ابتدای فصل در انتخاب بازیکنان مس اشتباه بسیاری انجام شده است، بازیکنان خارجی مس از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و حتی تعدادی از بازیکنان بومی و جوان از سطح فنی به مراتب بهتری برخوردار هستند.
وی در مورد جذب بازیکن در نیم فصل خاطرنشان کرد: این مسئله به مدیریت باشگاه مربوط می‌شود و من در جذب بازیکن به مسائل اخلاقی توجه ویژه‌ای دارم، اما چنانچه باشگاه موفق به جذب بازیکنی نشد، باید از نفرات کنونی و جوانان بومی خود استفاده کنیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول