اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هیئت مذهبی زنجان:

فعالیت فرهنگی نرم راه مقابله با تهدید نرم است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هیئت مذهبی زنجان گفت: مقابله با تهدیدات نرم دشمنان و تهاجم فرهنگی مستلزم دفاع با روش فعالیت‌های فرهنگی نرم است.

فعالیت فرهنگی نرم راه مقابله با تهدید نرم است
سید افضل موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در راستای پیشگیری از تهاجم فرهنگی در جامعه فرهنگ‌سازی در این زمینه بهترین شیوه محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تهاجمات فرهنگی به کشور ایران افزایش پیدا کرده است، بیان کرد: کشور ایران در این زمینه نیز اقدامات بسیار زیاد و خوبی را انجام داده است.
رئیس شورای هیئت مذهبی استان زنجان با بیان اینکه در گذشته فاکتورها و زمینه‌های احساس خطر درباره تهاجمات فرهنگی کم بوده است، اضافه کرد: در حال حاضر روش‌ها و فاکتورهای مورد نظر دشمن در این زمینه افزایش پیدا کرده است.
وی به اینترنت، شبکه‌های ماهواره‌ای، شبکه‌های خارجی و سرمایه‌گذاری بر روی جوانان را خطرات و برنامه‌های دشمنان نسبت به جوانان ایران برشمرد و گفت: استفاده نادرست از امکاناتی چون اینترنت نیز در جوانان تاثیر منفی دارد.
موسوی تصریح کرد: در مقابله با تهاجمات فرهنگی باید با روش‌های روز و فعالیت‌های فرهنگی اقدام کرد.
وی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امروز ادامه داد: هدف از قیام امام حسین (ع) در روز عاشورا نیز احیای سنت رسول خدا و امر به معروف و نهی از منکر محسوب می‌شود.
رئیس شورای هیئت مذهبی استان زنجان با بیان اینکه اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بسیاری از مسائل را حل می‌کند، خاطرنشان کرد: بستر مناسبی در این زمینه باید در کشور فراهم شود.
وی با تاکید بر اینکه اگر در جامعه آن چیزی که مورد نظر اهل بیت (ع) است، اجرا شود، تصریح کرد: جامعه دچار تهاجم فرهنگی و دینی نمی‌شود.
موسوی به وجود عرفان‌های کاذب و فرقه‌های نوظهور در جوامع امروز و به تبع در جامعه ایران اشاره کرد و گفت: اجرای صحیح و با برنامه امر به معروف و نهی از منکر از وجود این فرقه‌ها و عرفان‌های کاذب در جامعه جلوگیری می‌کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول