اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار رادان:

انسداد مرزها به 3 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: طبق برآوردهای انجام شده، 3 هزار میلیارد تومان نیاز است تا بتوانیم عملیات انسداد را در کل مرزها انجام دهیم.

انسداد مرزها به 3 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
سردار احمدرضا رادان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: نکته‏ای که می‏توان در زمینه کشفیات قاچاق مواد مخدر اشاره کرد این بوده که انسداد در مرزهای جنوب شرق بسیار خودش را نشان داده است.
وی اضافه کرد: همزمان که انسداد مرزها در جنوب استان سیستان و بلوچستان در حال انجام است، تقریبا انسداد مرزها در شمال این استان به اتمام رسیده است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: با این وجود کشفیات مواد مخدر در شمال استان سیستان و بلوچستان به شدت کاهش پیدا کرده یعنی نویدی بر عدم ورود و کنترل قاچاق مواد مخدر است.
رادان تاکید کرد: در جنوب استان سیستان و بلوچستان نیز به واسطه اینکه بخشی از ورود مواد مخدر از شمال این استان به سمت جنوب کشیده شده، کشفیات مواد مخدر افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: این موضوع بر ما حکم می‏کند که در جنوب استان سیستان و بلوچستان نیز شدت انسداد مرزها را با کمک دولت به نتیجه برسانیم.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود: طبق برآوردهای انجام شده، 3 هزار میلیارد تومان نیاز است تا بتوانیم عملیات انسداد را در کل مرزها انجام دهیم.
وی اضافه کرد: چند سالی است که با کمک دولت و مجلس اعتبارات نسبتا خوبی برای انسداد مرزها داده می‏شود که گاهی اوقات از 60 میلیارد تومان تا بیش از 100 میلیارد تومان بوده که اگر چه کافی نیست؛ اما به هر حال نسبت به طول سالیان گذشته عدد بسیار قابل توجهی است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: اگر مجلس و دولت در زمینه انسداد در شمال غرب و جنوب شرق کشور نیروی انتظامی را یاری کنند، هزینه‏ای که برای انسداد مرزها می‏شود، ظرف کمتر از یک سال قابل برگشت است.
رادان افزود: اگر حتی سایر شرارت‏ها و زشتی‏ها مانند قاچاق مواد مخدر و ... را در نظر نگیرم تنها در کنترل قاچاق کالا چه در ورود و چه در خروج می‏تواند چرخ اقتصادی کشور را همچنان در حرکت نگه دارد و کارخانه‏ها و تولیدکنندگان امیدوارتر باشند و امیدواریم بتوانیم در کشور از ظرفیت‏های قابل خودمان استفاده کنیم.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی همچنین بیان داشت: نیروی انتظامی کلیه امکانات و افراد خود را در انتخابات مجلس شورای اسلامی به کار می‏گیرد و در صورتی که نیاز به کمک باشد و در تامین امنیت و توام با اقتدار در انتخابات حضور فعال و جدی خواهیم داشت و هیچ نگرانی در بعد امنیتی و انتظامی وجود ندارد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول