اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیشرفت ابزارهای تبلیغاتی؛

مرزها و حصارهای پیرامون کشورها بی‌خاصیت شده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با پیشرفت ابزارهای تبلیغاتی دیگر هیچ حریم و حرمتی محفوظ نمانده و دیوارها، مرزها و حصارهای پیرامون کشورها بی‌خاصیت شده‌اند.

مرزها و حصارهای پیرامون کشورها بی‌خاصیت شده‌اند
حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای گسترش علوم دینی تلاش بسیار زیادی از خود نشان داده و برای کیفیت‌بخشی به این امر نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.
وی با اشاره به اهمیت امر تبلیغ افزود: برای رسیدن به اهداف و مقاصد اسلامی برنده‌تر و کارسازتر از سلاح تبلیغ نداریم و این سخنی است که دوست و دشمن بر آن اعتراف می‌کنند و همگان به این نتیجه رسیده‌اند که امروزه در عصر ارتباطات با رشد وسایل ارتباطی و از میان برداشتن مرزهای جغرافیایی فصل جدیدی از تاریخ تجاوزات بشری به وجود آمده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: امروز زمانی است که در آن برتری‌های حاصله در تمام عرصه‌های سیاسی، نظامی و اقتصادی نه با سر نیزه‌های دیروز و نه با پیشرفته‌ترین تسلیحات نظامی و اقتصادی امروز، بلکه با کثرت خبرگزار‌ی‌ها، تعداد ایستگاه‌های رادیویی و تلویزیونی و تعداد روزنامه‌ها و مجلات و کتب پر تیراژ به دست می‌آید.
موسوی‌نیا تصریح کرد: دوران حاضر به عصر انفجار اطلاعات شهرت یافته و پر واضح است که در همه صحنه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی حرف آخر را نظام تبلیغاتی می‌زند.
وی با اشاره به تاثیر تبلیغ در عصر امروزی ابراز داشت: اکنون جنگ سرد بسیار مخرّب‌تر و کارسازتر از نبردهای گرم به شمار می‌آید، سلاح تبلیغ رقیب را از میدان بیرون می‌کند، او را از پا در می‌آورد و عرصه را بر خصم تنگ می‌سازد.
این مسئول گفت: با پیشرفت ابزارهای تبلیغاتی دیگر هیچ حریم و حرمتی محفوظ نمانده است؛ دیوارها، مرزها و حصارهای پیرامون کشورها بی‌خاصیت شده‌اند؛ دیوار چین که روزگاری از عجایب به شمار می‌آمد و قلم از توصیف ارزشی آن ناتوان بود، زاید و بی‌مصرف شده است.
موسوی‌نیا یادآور شد: روند رو به رشد ابزارهای تبلیغی در جهان کنونی آن‌چنان، پرسرعت و شتابان است که گاهی عمر مفید و با ارزش یک پدیده نو ظهور در عرصه ارتباطات به یک دهه نمی‌کشد که با کشفی دیگر، اولی از صدر به ذیل می‌رود.
وی افزود: با پی بردن به راز شگفت تبلیغات و اهمیت آن است که قدرت‌های بزرگ، بودجه‌های کلان را به تبلیغات اختصاص می‌دهند و سخاوتمندانه، میلیاردها دلار صرف هزینه‌های تبلیغی می‌کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان داشت: بدون تردید در شرایطی که دشمنان به دنبال تضعیف ارزش‌های اسلامی هستند همه باید نسبت به گسترش فرهنگ اصیل اسلامی تلاش کنیم و وظیفه متولیان فرهنگی و بویژه سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا بسیار سنگین است.
موسوی‌نیا اذعان داشت: باید با کیفیت‌بخشیدن به برنامه‌های فرهنگی نسبت به جذب جوانان اهتمام ورزیم و باید از سلاح تبلیغات نهایت بهره را ببریم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول