اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

ولایت‌مداری، یکی از آموزه‌های دین‌مداری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهار گفت: ولایت‌مداری، یکی از آموزه‌های دین‌مداری است به این صورت که باید همیشه تابع ولی و منویات ایشان باشیم.

ولایت‌مداری، یکی از آموزه‌های دین‌مداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عظیمی‌زاده بعد از ظهر امروز در گردهمایی دانش‌آموزان آموزشگاه‌های امام رضا(ع) و امام صادق(ع) در شهرستان بهار اظهار کرد: یکی از درس‌های عاشورا بندگی است و یکی از راه‌های بندگی نماز است چرا که با نماز تمام عزاداری‌ها قبول می‌شود.
وی نماز را فریاد بندگی در برابر خداوند متعال خواند و ادامه داد: یکی دیگر از درس‌های عاشورا اصلاح امور و دین‌محوری است که حرکت امام حسین(ع) نیز در این راستا وارد عمل شد.
امام جمعه شهر بهار افزود: یکی از آموزه‌های دین‌مداری نیز ولایت‌مداری است  که باید همیشه تابع ولی و منویات ایشان باشیم.
وی اضافه کرد: در جامعه اسلامی رکن و شاخص حرکت، رهبری و ولایت دینی است که امروز ما باید در این مسیر حرکت کنیم.
عظیمی‌زاده گفت: عاشورا رمز موفقیت انقلاب است و پویایی انقلاب ما سنگر ولایت فقیه است که ما باید در تمام دوران به ولایت گره بخوریم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار نیز ادامه داد: هدف قیام امام حسین(ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بود و ایشان برای پاسداری از ارزش‌های اسلامی به پا خاست و در مقابل زورگویان ایستادگی کرد.
علی زارعی گفت: پیام عاشورا برای همگان راهگشا است و با الهام‌گیری از این پیام ملت‌های مسلمان بیدار شده و در مقابل ظلم استکبار از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول