اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

کارکنان ناجا خدمتگزاری به مردم را قدر بدانند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سمنان خطاب به کارکنان نیروی انتظامی گفت: نعمت خدمتگزاری به مردم را قدر بدانید و هیچ‌گاه احساس خستگی نکنید.

کارکنان ناجا خدمتگزاری به مردم را قدر بدانند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام محمدباقر عبدوس پیش از ظهر امروز در آیین معارفه فرمانده انتظامی جدید استان سمنان که در حسینیه امام خمینی (ره) فرماندهی انتظامی استان سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام محرم و تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین (ع) و یارانش اظهار داشت: امام حسین (ع) فرمودند که اگر مردم به شما نیاز پیدا می‏کنند، از نعمت‏های خداوند متعال است.
وی خطاب به کارکنان نیروی انتظامی و نسبت آنها به این فرموده امام حسین (ع) گفت: این نعمت الهی که خدمتگزاری به مردم است را قدر بدانید و هیچ گاه احساس خستگی نکنید.
امام جمعه موقت سمنان تاکید کرد: روح امت و مسئولان ما با این فرهنگ عجین شده و با این همه افتخار، عشق، ایثار و اخلاص این خدمات ارزشمند را عهده‏دار هستند.
عبدوس اضافه کرد: استان سمنان از زوایای مختلف با هشت استان کشور هم‏جوار بوده و شعاع وجودی آن بسیار گسترده است.
وی تصریح کرد: حدود 100 هزار دانشجو در استان سمنان مشغول به تحصیل هستند که یک ششم جمعیت استان سمنان را شامل می‏شود.
امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: با وجود این همه دانشجوی در حال تحصیل در استان سمنان، در فتنه 88 باید به نسبت استان‏های دیگر مشکلات زیادی تجربه می‏کردیم اما با هماهنگی صورت گرفته بین مسئولان استان سمنان، نیروی انتظامی و با فرهنگ بالای مردم این استان وقتی در جاهای دیگر این فتنه بروز کرده بود، در این استان فتنه وجود نداشت.
عبدوس تاکید کرد: این بهترین علامت و شاخصی است که فرهنگ بالا، هوشیاری، هماهنگی، بیداری و یکدستی مردم و مسئولان استان سمنان را نشان می‏دهد که باید به خاطر این موضوع خداوند متعال را شاکر بود.
وی افزود: همچنین باید امنیت حاکم در استان سمنان را مدیون همه مسئولان استان سمنان به ویژه نیروی انتظامی بود.
امام جمعه موقت سمنان ضمن قدردانی از نصری فرمانده انتظامی سابق استان سمنان برای میرزایی فرمانده جدید انتظامی این استان آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدواریم این صفا و صمیمیت همچنان استمرار داشته باشد.
در این مراسم رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان و تعدادی از مسئولان استان سمنان حضور داشتند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول