اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا:

ارائه خدمات فکری اصلی‌ترین فعالیت مرکز تحقیقات ناجاست

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا گفت: ارائه خدمات فکری و عملی اصلی‌ترین فعالیت مرکز تحقیقات ناجا است.

ارائه خدمات فکری اصلی‌ترین فعالیت مرکز تحقیقات ناجاست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار محمد قصری پیش از ظهر امروز در بازدید از مرکز تحقیقات و مطالعات نیروی انتظامی استان اردبیل به سه ماموریت عمده سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا اشاره کرد و گفت: اصلی‌ترین فعالیت این حوزه ارائه خدمات فکری و عملی به نیروی انتظامی است که در حال حاضر سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا با توجه به ویژگی‌های هر استان ماموریت‌هایی را برای آنان در نظر گرفته است.
این مسئول ادامه داد: برای استفاده از قابلیت‌های استان‌ها حوزه‌بندی‌های مطالعاتی انجام شده و هر استان کشور متناسب با قابلیت‌های خود به نمایندگی از سایر استان‌ها یک موضوع خاص را انتخاب و مدیریت می‌کند.
 وی افزود: طی فرایند علمی با استفاده از نظرات خبرگان استان این فعالیت‌های تحقیقاتی را در کشور اجرایی کردیم و استان اردبیل به نمایندگی از 12 استان کشور در زمینه عشایر و نظم و امنیت آن کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی خود را آغاز کرده است.
رئیس سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا بیان داشت: علاوه بر آن در حوزه قومی  و امنیت آذربایجان غربی، سرمایه‌گذاری و امنیت آذربایجان شرقی، حاشیه‌نشینی استان البرز و بحث مهاجرت را استان خراسان رضوی بر عهده گرفته است.
قصری به تالیفات و تحقیقات متعدد در این زمینه اشاره کرد و افزود: استان‌ها حاصل یافته‌ها و تحقیقات خود را در قالب کتاب و رساله ارائه می‌کنند که این می‌تواند با ارائه در یک نمایشگاه قابلیت‌های امنیتی هر استان را به نمایش گذارد.
وی به پیشرفت‌های تحقیقاتی استان‌ها نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون 60 واحد تحقیقاتی در استان وجود دارد که تحقیقات آنها در دست بررسی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مرکز تحقیقات ناجا از سه سال قبل با قوت و قدرت در نیروی انتظامی تشکیل شده است،  خاطرنشان کرد: شکل‌گیری تحقیقات در نیروی انتظامی از سال 73 کلید خورد که رفته رفته و با تقویت بخش‌ها و حوزه‌های مختلف در سال 87 موفق به ایجاد آن شدیم و در حال حاضر یک سال و سه ماه است که این مرکز در تمام استان‌ها دایر شده و در حال انجام ماموریت است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول