اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

سیستم طراحی شده ثبت آرا به نیاز بی‌سوادان پاسخ می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: سیستم طراحی شده ثبت آرا به شکلی است که در صورت رأی تکراری از رأی‌گیری مجدد جلوگیری می‌شود و همچنین، افراد بی‌سواد نیز تصویر فرد رای داده شده خود را مشاهده می‌کنند.

سیستم طراحی شده ثبت آرا به نیاز بی‌سوادان پاسخ می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، رضا آزادی کناری پیش از ظهر امروز در جلسه انتخابات در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: انتخابات رایانه‌ای از ضریب امنیت بالا برخوردار است و با این انتخابات رایانه‌ای بسیاری از مشکلات شمارش، تعرفه و کاغذ و ... رفع می‌شود.
وی بیان کرد: شرایط در استان مهیا شده و وزارت کشور تیم‌های آموزشی را در قالب همایش‌های منطقه‌ای برای استان در نظر گرفته است که در مازندران تیم‌های مورد نظر در هر شهرستان در همایش مربوطه که در استان برگزار شد، شرکت کردند.
آزادی عنوان کرد: 10 درصد‌ انتخابات حوزه‌های کشور به‌ صورت رایانه‌ای برگزار می‌شود و ما نیز باید شرایط لازم برای اجرای انتخابات سالم رایانه‌ای را که دارای ضریب امنیت بالاست را فراهم کنیم.
فرماندار نکا گفت: انتخابات رایانه‌ای از طریق اینترنت صورت نمی‌گیرد بلکه از طریق شبکه همراه اول به‌خاطر امنیت بالای آن صورت می‌گیرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان نکا بیان کرد: در اجرای انتخابات رایانه‌ای هیچ مشکلی وجود ندارد به‌شرط اینکه شبکه مخابرات تضمین کند که در کل روستاها می‌تواند سرویس ارائه دهد.
آزادی اظهار کرد: انتخاباتی قانونمند و در چارچوب قانونی با حضور حداکثری مردم  از جمله مواردی است که ما باید برای فراهم کردن چنین شرایطی تلاش کنیم تا دشمنان را که به امید انتخابات ناسالم نشسته‌اند ناامید کنیم.
وی اضافه کرد: برای امنیت هر چه بیشتر در انتخابات از بستر اینترنت استفاده نخواهیم کرد بلکه همه کارها بر روی شبکه همراه اول که مورد تایید وزارت کشور است، انجام می‌شود.
فرماندار نکا گفت: سیستم طراحی شده و نرم‌افزار ثبت آرا به شکلی است که در صورت رأی تکراری، از رأی‌گیری مجدد جلوگیری می‌شود و همچنین، افراد بی‌سواد  نیز تصویر فرد رای داده شده خود را مشاهده می‌کنند و در صورتیکه فردی که برای شخص بی‌سواد رای داده است فرد مورد نظر وی را انتخاب نکرده باشد، رایانه تصویر را نمایش می‌دهد.
وی گفت: تلاش ما بر این است که قانون را به طور دقیق در برگزاری انتخابات به اجرا دراوریم و همه مسئولان و مردم باید کمک کار ما در برگزاری انتخابات سالم باشند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول