اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری بسیج صورت گرفت؛

اعزام چند تیم پزشکی به مناطق روستایی باشت

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی باشت از اعزام تیم‌های پزشکی به منطق روستایی شهرستان باشت در هفته بسیج برای مداوای روستاییان خبر داد.

اعزام چند تیم پزشکی به مناطق روستایی باشت
رحیم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: تشکیل بسیج یکی از اقدامات مهم  بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب است.
وی با بیان اینکه بسیج در تمامی عرصه‌ها حضور فعال دارد، بیان کرد: بسیج به عنوان بازوی توانمند انقلاب در عرصه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، پزشکی و سایر عرصه‌ها حضور پررنگ و تاثیرگذاری دارد.
این مسئول بسیج سازندگی ابراز داشت: بسیج پس از هشت سال دفاع مقدس وارد عرصه سازندگی شد، ابراز داشت: به همت بسیج سازندگی طرح‌های بزرگ عمرانی و سازندگی در کشور در حال اجراست.
محمدی اذعان داشت: بسیج در قالب بسیج پزشکی، بسیج هنرمندان و بسیج مهندسان در بسیاری از عرصه‌ها در کشور فعالیت می‌کند.
وی با بیان این‌که هر ساله در هفته بسیج برنامه‌های مختلفی در کشور اجرا می‌شود، افزود: اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج است.
مسئول بسیج سازندگی باشت بیان داشت: به مناسبت هفته بسیج و به همت بسیج جامعه پزشکی و همکاری بسیج سازندگی چند تیم پزشکی به مناطق محروم باشت اعزام شدند.
محمدی ابراز داشت: این تیم‌های پزشکی به مناطق محروم پیچاب و منطقه پشتکوه در شهرستان باشت اعزام و به‌صورت رایگان روستاییان را مداوا کردند.
وی تصریح کرد: تیم‌های پزشکی با تجهیزات کامل از جمله پزشک عمومی، پرستار، ماما، آمبولانس و دارو به این روستاها اعزام شدند.
این مسئول بسیج سازندگی با بیان این‌که بیش از 360 نفر به‌صورت رایگان در این روستاها مداوا شدند، افزود: بیش از 130 بسته بهداشتی نیز بین روستاییان توزیع شد.
محمدی خاطرنشان کرد: در این طرح آموزش‌های بهداشتی نیز به روستاییان ارائه شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول