اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش و پرورش درمیان خبر داد:

اتمام مسابقات تیراندازی فرهنگیان درمیان

خبرگزاری فارس: سرپرست آموزش و پرورش شهرستان درمیان گفت: مسابقات تیراندازی فرهنگیان شهرستان یادواره گرامیداشت هفته بسیج با شناسایی نفرات برتر خاتمه یافت.

اتمام مسابقات تیراندازی فرهنگیان درمیان
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری صبح امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های این مسابقات اظهار داشت: در این دوره از مسابقات بیش از 50 نفر از کارکنان و فرهنگیان بسیجی شرکت داشتند که در پایان حسین نظری، حامد اذانی، حسین خزاعی و سید محمد رضا حسینی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان با بیان اینکه حامد اذانی و حسین خزاعی به طور مشترک دوم شدند، افزود: در طول ایام هفته بسیج بیش از شش مسابقه با شرکت قریب 2 هزار دانش‌آموز از سه مقطع تحصیلی و فرهنگیان در رشته‌های تیر اندازی، تنیس روی میز، شطرنج و دوی صحرا نوردی برگزار شد.
اژدری از برگزاری بیش از 40 برنامه فرهنگی در ایام هفته بسیج در مدارس شهرستان خبر داد و افزود: بسیجیان پاسداران عاشورایی از ارزش‌ها و دستاوردهای اسلام و انقلاب هستند.
وی ادامه داد: دلاورمردان بسیجی با حضور و مشارکت فعال در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اعتقادی مستکبران جهان را بیچاره کرده آنان را به خاک مذلت نشانده‌اند.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان تنها راه نجات مسلمانان از چنگ مستکبران را بازگشت به دامان اسلام ناب دانست، ادامه داد: امروز جهان از ظلم و تزویر کاخ‌نشینان سفید و سیاه به ستوه آمده و قیام‌های مردمی در سرتاسر گیتی می‌رود تا علم استکبار را سرنگون سازد.
اژدری با اشاره به ایام سوگواری محرم حسینی یادآور شد: در این ایام فرهنگیان باید خود را برای رونق‌ بخشیدن به فضای فرهنگی و معنوی جامعه تجهیز کنند، اضافه کرد: مراسم‌های عزاداری در ایام محرم باید پر محتوا و به دور از خرافه باشد تا به توان از اسلام ناب محمدی (ص) صیانت کرد.
دبیر شورای آموزش و پرورش درمیان پاسداری از فرهنگ غنی عاشورا یک وظیفه دینی دانست و تأکید کرد: باید با گسترش این فرهنگ در جامعه نسل جوان را با مبانی این ثروت غنی فرهنگی آشنا کرد.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان ترویج پیام‌های عاشورایی را از راه‌های مقابله با هجمه‌ها، ترفندها و توطئه‌های دشمنان در بی‌هویت‌سازی جوانان برشمرد و ابراز داشت: نسل امروز به شدت تشنه و نیازمند آموزه‌های کربلا و عاشورا هستند.  
اژدری تقویت ایمان و ارزش‌های دینی را از دیگر راه‌های مقابله با انواع تهدیدات نرم فرهنگی دشمن دانست و تصریح کرد: محرم و عاشورا ثروت عظیم اسلام است و این ماه فرصت خوبی برای ترویج و نشر معارف اسلامی و دینی در جامعه و خنثی کردن توطئه دشمنان علیه فرهنگ غنی ایران اسلامی است و بهترین فرصت برای آشنایی جوانان با وقایع تاریخ اسلام است.
وی پرورش شخصیت معنوی و ترویج فرهنگ عاشورا در مدارس را رسالت اصلی فرهنگیان شهرستان برشمرد و افزود: فرهنگیان باید با ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثارگری در مدارس، دانش‌آموزان را در شرایط مختلف به ویژه ایام فتنه برای رسیدن به حقایق و شناخت توطئه‌ها یاری کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول