اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری:

زندان ساری به محل جدیدی انتقال می‌یابد

خبرگزاری فارس: شهردار ساری گفت: تا پایان سال جاری زندان ساری به محل جدید انتقال می‌یابد.

زندان ساری به محل جدیدی انتقال می‌یابد
 به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی حجازی شامگاه دیروز در صحن علنی شورای شهر ساری با بیان اینکه عوارض شهرداری می‌تواند برای اصلاح و بازگشایی معابر هزینه شود، ابراز داشت: تاکنون عوارض و جرایم ناشی از کسری پارکینگ برای اصلاح معابر و بازگشایی‌ها هزینه می‌شد که با ورود عضو جدید شورا این اعتبارات در حساب جداگانه‌ای برای احداث پارکینگ‌ها هزینه می‌شود.
وی تصریح کرد: با پیگیری‌های شهرداری و اعضای شورای شهر ساری برای پل داراب دو میلیارد تومان از وزارت کشور اخذ کردیم که به‌زودی به حساب شهرداری واریز می‌شود و این اعتبار از محل حوادث به این پروژه اختصاص داده شد.
حجازی با اشاره به اینکه بازگشایی خیابان مدرس به‌زودی انجام می‌شود، گفت: ساختمان زعفرانی خریداری و از شب گذشته تخریب انجام و به زودی خیابان مدرس ساری تا سه راه ملامجد الدین تردد دوطرفه خواهد داشت.
وی افزود: وزارت راه از تعهد سه میلیارد و300 میلیون تومانی خود برای آزاد سازی سه راه جویبار تا کوی 22 بهمن بیش از دو میلیارد تومان از شهرداری سند خواست تا بازگشایی این مسیر انجام شود.
شهردار ساری درباره وضعیت تخلیه و تحویل ملک زندان که از چند سال پیش توسط شهرداری خریداری شده و در مالکیت شهرداری است، خاطرنشان کرد: مکاتبات زیادی با اداره زندان‌ها داشته‌ایم و تاکید کردیم برای جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های شهر و تضییع حق مردم تا موعد تحویل ملک، اجاره بهای آن به شهرداری پرداخت شود.
وی افزود: اداره کل زندان‌ها در پاسخ به شهرداری معتقد است به جهت محدودیت اعتبارات توان پرداخت اجاره  بها را ندارند ولی به طور جدی مشغول تمهید مقدمات است که تا پایان اسفند ماه ملک زندان را تخلیه و تحویل شهرداری ساری دهد.
حجازی درباره اجرای پروژه شهربازی صفرآباد ساری تصریح کرد: به دلیل مطلوب نبودن عملکرد سرمایه‌گذار این پروژه تفریحی رفاهی، شهرداری ساری آمادگی اجرای این پروژه را دارد.
شهردار ساری درباره انعکاس شفاف‌تر و جدی‌تر مشکلات شهر به ریاست جمهور در جریان سفر چهارم با همکاری شورای شهر و فرمانداری اظهار داشت: مکاتبات لازم را برای پیگیری مصوبات سه سفر اخیر هیئت دولت به مازندران انجام دهیم و برگزاری یک جلسه هماهنگی با استاندار و نماینده محترم ولی فقیه ضروری است.
وی در بخشی از سخنان خود در مورد جذب سرمایه‌گذار از طریق شهرداری ساری گفت: سرمایه‌گذار بعد از اخذ پروانه باید قدر سهم شهرداری را مشخص و راهکار ارائه دهد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول