اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موفقیتی دیگر برای شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد؛

شهرداری سی‌سخت نمونه کشوری در زمینه اقتصاد شهری شد

خبرگزاری فارس: شهردار سی‌سخت گفت: شهرداری سی‌سخت در ادامه موفقیت‌های خود امسال در زمینه اقتصاد شهری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری رتبه برتر شهرداری‌های کشور را به خود اختصاص داد.

شهرداری سی‌سخت نمونه کشوری در زمینه اقتصاد شهری شد
عبدالمطلب رهنما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت با بیان اینکه شهر سی‌سخت یکی از مراکز مهم گردشگری در جنوب کشور است، اظهار داشت: جا دارد که با داشتن چنین قابلیت‌هایی توسط این شهر مسئولان استانی به فکر ایجاد زیرساخت‌ها در سی‌سخت باشند.
وی با اشاره به توانمندی‌های این شهر ابراز داشت: ما با داشتن ظرفیت‌هایی از جمله کوه دنا و سایر نقاط بکر و دیدنی می‌توانیم مقصد جدید گردشگران مناطق مختلف کشور از جمله جنوب و جنوب‌غرب کشور باشیم.
شهردار سی‌سخت با قدردانی از نگاه استاندار جدید این استان نسبت به شهرداری‌ها گفت: با بودن  نیکزاد در استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون تعامل ارزنده‌ای میان دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها برقرار شده که امید است بتوانیم در سایه این تعامل خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهیم.
رهنما به موفقیت‌های شهرداری سی‌سخت در چند سال گذشته اشاره کرد و افزود: همواره در چند سال اخیر با دست خالی موفقیت‌های کشوری زیادی را کسب کرده‌ایم که همه آنها را مدیون مردم قدرشناس سی‌سخت هستیم.
شهردار سی‌سخت از موفقیت جدید شهرداری این شهر در سال جاری سخن به میان آورد و گفت: شهرداری سی‌سخت موفق شد در دومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور که آبان‌ماه امسال در مصلای امام خمینی تهران برگزار شد، به‌عنوان شهرداری برتر کشور در زمینه اقتصاد شهری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری انتخاب شود.
رهنما تصریح کرد: این نمایشگاه به منظور ایجاد تعامل و انتقال تجربیات بین شهرداری‌های کشور با یکدیگر و با حضور بیش از 300 شهرداری برگزار شد که نسبت به دوره گذشته پیشرفت زیادی از نظر کیفیت داشت.
این مسئول خدمات شهری در سی‌سخت گفت: شهرداری سی‌سخت تنها شهرداریی بود که از استان کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه خوش درخشید و موفق شد در مراسم اختتامیه این نمایشگاه که با حضور فروزنده معاون رئیس‌جمهور و همچنین معاون عمرانی وزیر کشور صورت گرفت با دریافت لوح تقدیر به‌عنوان شهرداری نمونه کشوری در این دو زمینه انتخاب شود.
به گزارش فارس، رهنما شهردار سی‌سخت در سال 88 به‌عنوان شهردار نمونه کشور و در سال 89 شهردار نمونه کشور در زمینه خدمت‌رسانی به گردشگران شناخته و موفق به دریافت لوح تقدیر از رئیس‌جمهور و وزیر کشور شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول