اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور؛

منصوری قرچک برابر صبای قم متوقف شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در دیداری حساس از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور منصوری قرچک را متوقف کرد.

منصوری قرچک برابر صبای قم متوقف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفته دوازدهم از دور رفت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور چهارشنبه شب با انجام سه مسابقه آغاز شد و طی آن در حساس‌ترین مسابقه صبای قم در خانه برابر منصوری قرچک نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرد.
این دیدار در حالی با تساوی چهار بر چهار بین مدعیان قهرمانی به پایان رسید که این برای دومین هفته متوالی است که صبای قم برابر تیمی از بالای جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال با این نتیجه به تساوی رسیده و به تقسیم شدن امتیازها رضایت می‌دهد.
در این دیدار زیبا، مهیج و تماشایی تیم‌های فوتسال صبای قم و فولاد ماهان سپاهان اصفهان در حضور بیش از 2 هزار تماشاگر سالن شهید حیدریان قم مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که در پایان مسابقه نتیجه تساوی حاصل تلاش صبا و منصوری قرچک بود.
در این دیدار که صحنه‌های حساس و جذاب زیادی نیز داشت و برخلاف دیدار صبا و ماهان حاشیه‌ای در آن به چشم نمی‌خورد، تیم‌های دوم و چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال به تساوی چهار بر چهار دست یافتند تا منصوری در مکان دوم باقی مانده و صبا به رده سوم صعود کند.
در این مسابقه پر گل در پایان 40 دقیقه رقابت دو تیم تساوی در حالی رقم خورد که صبای قم بعد از اینکه در دقایق آغازین بازی با یک گل از حریف خود پیش افتاد، تا لحظات پایانی برتری و سه امتیاز را از آن خود کرده بود تا اینکه بازی به تساوی انجامید.
زننده نخستین گل این دیدار برای تیم میزبان یعنی صبای قم، علی ابراهیم بیگی بود که در دقیقه سوم بازی دروازه قرچک را گشود و خوشحالی تمام تماشاگران را از این گل در سالن شهید حیدریان قم به دنبال داشت اما صبای قم خیلی زود نتیجه را به حریف واگذار کرد.
بعد از این گل منصوری قرچک با در اختیار داشتن بازیکنان آماده و مطرح نظیر احمد پری آذر، حمید نصیری، امین کشور، مجید لطیفی، مجید تیکدری نژاد و چند چهره سرشناس دیگر، کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و با گل مجید تیکدری نژاد موفق شد بازی را به تساوی بکشاند، گلی که بر روی خلاقیت و حرکت تیمی بازیکنان منصوری به دست آمد و منجر شد تا صبا به راحتی دروازه خود را باز شده ببیند.
لحظاتی بعد باز هم منصوری قرچک به گل رسید و این بار گل دوم را حمید نصیری بازیکن خوش نقش و کاپیتان تیم منصوری قرچک وارد دروازه حریف کرد تا شاگردان سید‌مهدی غیاثی از تیم پر مدعای منصوری قرچک دو بر یک عقب بیافتند و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد.
در نیمه دوم تیم صبای قم در تلاش برای جبران گل عقب مانده، بر شدت حملات خود افزود و دو بار از روی نقطه کرنر به شکلی کاملا مشابه با یکدیگر توسط محمد کرمانی موفق به گشودن دروازه تیم فوتسال منصوری قرچک شد و به یکباره سه بر دو از حریف خود پیش افتاد.
بازیکنان تیم صبای قم بعد از زدن گل سوم دست از حمله بر نداشتند و با افزودن بر شدت حملات خود این بار بر روی حرکت تکنیکی و زیبای علیرضا وفایی که تمام بازیکنان حریف را دریبل زد، به گل چهارم دست یافتند تا بازی جذاب و پر برخورد دو تیم با برتری چهار بر دو صبا ادامه یابد.
در حالی که همگان انتظار پیروزی صبای قم را در این دیدار خانگی داشتند منصوری قرچک در لحظات پایانی از دو اشتباه صبا بهره برد و توسط مرتضی عظیمایی و مجید لطیفی گل‌های سوم و چهارم را به ثمر رساند تا بازی باخته را با تساوی چهار بر چهار و تقسیم امتیازها تعویض کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول