اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون نظارت شورای‌ شهر ساری:

شهرداری ساری به سازمان خود بدهکار است/ ایجاد حساب جداگانه منطقی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ساری گفت: شهرداری ساری تا زمانی که به سازمان تابعه خود بدهکار است داشتن حساب جداگانه منطقی نیست.

شهرداری ساری به سازمان خود بدهکار است/ ایجاد حساب جداگانه منطقی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، جمال باقری شامگاه یکشنبه در سیصد و هشتاد و پنجمین صحن علنی شورای شهر ساری با بیان اینکه حرف‌های اعضای شورا در نبود شهردار ساری برای معاونان شهرداری اثربخش نبود، اظهار کرد: اعتباری که شهرداری برای طرح جمع‌آوری متکدیان تقبل کرده است نباید به حساب بهزیستی واریز شود.
وی تصریح کرد: نقش بهزیستی در جمع‌آوری متکدیان شهر ساری نظارتی است و اعتبار این بخش باید به حساب موسسه خیریه که به عنوان پیمانکار با شهرداری قرارداد منعقد کرده است، واریز شود.
باقری با اشاره به اینکه مرمت و آسفالت کنده‌کاری‌های سطح شهر باید از طریق واحد عمران هر منطقه‌ای مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: مناطق سه‌گانه شهرداری ساری در مرمت و آسفالت کنده کاری‌های سطح شهر کوتاهی می‌کنند.
این عضو شورای اسلامی شهر ساری به ایجاد اداره فرهنگی، اجتماعی شهرداری ساری تاکید کرد و گفت: مکاتباتی از طریق شورا و شهرداری با وزارت کشور انجام گرفته و در نهایت این وزارتخانه با ایجاد معاونت فرهنگی در شهرداری ساری موافقت نکرد و با اشاره به چارت اداری این نهاد خدماتی، ایجاد اداره فرهنگی را ابلاغ کرده است.
باقری خاطرنشان کرد: مدتی از زمان ابلاغ مصوبه می‌گذرد ولی شهرداری ساری به‌طور جدی پیگیر ایجاد این اداره نشد سعی شود تا در سال 91 اداره فرهنگی در شهرداری ساری ایجاد شود.
رئیس کمیسیون نظارت و بهداشت شورای اسلامی شهر ساری از پیچیدگی ترافیک در برخی مسیرهای شهر انتقاد و عنوان کرد: اصلاحات ترافیکی باید شامل همه مناطق شهری شود.
وی اضافه کرد: زمان‌بندی چراغ‌های راهنما در مسیرهای مختلف، اصلاحات هندسی و طرح‌های ترافیکی باید با هماهنگی و دقت بیشتری از سوی تمام نهادها و کارگروه‌های مربوطه صورت گیرد ولی برخی از موارد در اختیار شهرداری است و می‌تواند برای تسهیل ترافیک گام بردارد.
باقری با بیان اینکه کارکنان برخی از سازمان‌های تابعه شهرداری  چند ماهی حقوق دریافت نکردند، خاطرنشان کرد: درست نیست شهرداری به سازمان عمران 4 میلیارد تومان بدهکار باشد، حقوق و مزایای کارکنان این نهاد خدماتی را سر وقت پرداخت نکند ولی حساب جداگانه‌ای برای احداث پارکینگ‌های طبقاتی داشته باشد.
وی در سخنانش به  آقامیری عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری گفت:  شما در چند جلسه نسبت به عرایض من شروع به اتهام می‌کنید، در شورا باید به مباحث جمعی پرداخته شود.
باقری اظهار کرد: پاسخگوی وظایف شهرداری ساری نیستم، این نهاد خدماتی باید نسبت به کارهای خود در شهر متعهد باشد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول