اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای شهر ساری:

بستر سرمایه‌گذاری در شهرداری ساری به‌ درستی تعریف نشد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر ساری گفت: بستر سرمایه‌گذاری در شهرداری ساری به درستی تعریف نشد.

بستر سرمایه‌گذاری در شهرداری ساری به‌ درستی تعریف نشد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی رضایی فرح آبادی شامگاه یکشنبه در سیصد و هشتاد و پنجمین نشست علنی شورای شهر ساری با بیان اینکه شهرداری باید نسبت به نگهداری اموال خود اهتمام ورزد، اظهار کرد: مردم معابر را از اموال عمومی شهر می‌دانند در حالیکه چند معبر عمومی در ساری مورد تعارض برخی شهروندان قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: ایجاد رمپ و اشغال شدن معابر عمومی از سوی برخی افراد حقیقی موجب شد تا اموال شهرداری به نفع عموم استفاده نشود.
رضایی به مجتمع جهاد در خیابان وصال شیرازی اشاره کرد و گفت: شهرداری مجوز احداث مجتمع مسکونی جهاد را با شرط بازگشایی یک خیابان 16متری در مجاورت آن پروانه ساخت صادر کرد اما مکان این خیابان اکنون به فضای سبز تبدیل شد که شهرداری باید نسبت به اموال عمومی متعهد باشد.
وی به مرمت و بازسازی کنده‌کاری‌های شهر ساری اشاره ‌و خاطرنشان کرد: ضرورت دارد در ترمیم کنده‌کاری مقابل اداره آگاهی استان که محل تردد شهروندان سراسر استان است تسریع ایجاد شود.
عضو شورای اسلامی شهر ساری بر تقویت واحدهای عمرانی‌ مناطق شهرداری ساری تاکید کرد و افزود: واحدهای عمران مناطق سه‌گانه شهرداری ساری از نظر منابع انسانی و تجهیزات ضعیف‌اند و باید تقویت شوند.
 وی با بیان اینکه شهرداری ساری در جذب سرمایه‌گذار موفق نیست، گفت: تاکنون سه مورد سرمایه‌گذاری در شهرداری ساری مطرح و استفاده از آنها در شورای شهر تصویب شد ولی هیچکدام به نفع رفاه شهروندان به سرانجام نرسید.
رضایی ادامه داد: بستر سرمایه‌گذاری در شهرداری ساری خوب تعریف نشد.
وی با اشاره به اینکه گله هر سه مورد سرمایه‌گذار در مورد عدم فعالیت مطلوب در اجرای پروژه‌های رفاهی تفریحی شهر ساری یک مورد مهم بوده است، اظهار کرد: شهرداری ساری سرمایه‌گذاران را از بلاتکلیفی نجات دهد.
رئیس کمیسیون فنی و عمران شوری شهر ساری تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در سه طرح شهر بازی، طرح دریا و بهار نارنج با مشکلاتی مواجه شد که نمی‌توان هر سه مورد سرمایه‌گذار را مقصر دانست درحالی که شهرداری در جذب سرمایه‌گذار بی‌تقصیر نیست.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول