اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان خبر داد:

صعود 22 پله‌ای گلستان در نها‎د‎سازی سرمایه‎گذاری در کشور

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان گفت: از سال گذشته جذب سرمایه خارجی در این استان آغاز شده که در این بخش رتبه 28 را داریم، اما در نهاد‎سازی سرمایه‎گذاری در کشور از رتبه 28 به شش ارتقا یافته‎ایم.

صعود 22 پله‌ای گلستان در نها‎د‎سازی سرمایه‎گذاری در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا غلامی در جمع مدیران اقتصادی استان گلستان اظهار داشت: با تلاش‎های صورت گرفته در مرکز خدمات سرمایه‎گذاری و ستاد سازمان سرمایه‎گذاری که آمار رسمی کشور است گلستان توانسته 22 رتبه در نهاد‎سازی سرمایه‎گذاری صعود پیدا کند.
وی تصریح کرد: استان گلستان برای اینکه حرکت رو‎ به‎ رشدی داشته باشد همه مدیران بسیج شده که نتیجه آن 4 هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‎گذاری بوده که اکنون پیشروی ما است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان جذب سرمایه‎گذار خارجی به گلستان را مستلزم آماده‎سازی زیرساخت‎ها عنوان کرد و بیان داشت: حدود دو ماه است که کار جذب سرمایه‎گذار را آغاز کرده‎ایم و در سفر اخیری که به کشور چین داشتم از استان‎ گلستان 3 هزار و 330 میلیارد تومان پروژه ارائه شده است.
غلامی با بیان ‎اینکه غرفه کشور ایران در چین برتر شده است، یادآور شد: در بین 70 کشور دنیا که آمریکا هم از آن بود کشور ایران حائز رتبه برتر شد چنان که 50 درصد غرفه کشورمان متعلق به استان گلستان بوده است.
وی اذعان داشت: حدود 20 الی 30 مذاکره رو در رو در این سفر صورت گرفته که نتیجه آن به زودی اعلام می‎شود البته ما با انجام یک حرکت این چنینی انتظار نداریم حجم عظیمی از سرمایه وارد گلستان شود، اما طبق برآوردها این گونه بوده که از کل سفر چین برای ایران 500 میلیون تومان رقابت داشته باشیم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول