اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اقدام مجلس جواب دندان‌شکنی به توطئه انگلیس در فتنه 88 بود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تحسین اقدام مجلس در کاهش روابط دیپلماتیک با انگلیس و تحقیر این دولت، گفت: اقدام مجلس جواب دندان‌شکنی به توطئه انگلیس در فتنه 88 بود.

اقدام مجلس جواب دندان‌شکنی به توطئه انگلیس در فتنه 88 بود
اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تحسین برانگیز خواندن اقدام اخیر مجلس مبنی بر کاهش سطح روابط با دولت انگلیس، این اقدام را حرکتی انقلابی و در چارچوب آرمان‌های امام و انقلاب دانست و اظهار داشت: مجلس هشتم با این اقدام کارنامه زرینی از سلطه‌ستیزی و مقابله با استکبار از خود برجای گذاشت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر چند در کشور و در موضوعات مختلف اختلاف سلیقه‌هایی وجود دارد اما، آنجا که پای منافع مردم و نظام و اسلام در میان است، همه در دولت و مجلس و قوه قضاییه پشت سر رهبری محکم بر سر اصول ایستاده‌اند.
نیکزاد این حرکت مجلس را ناشی از روحیه استکبارستیزی وکلای مردم دانست و گفت: این تصمیم در راستای خواست مردم بود، چرا که آستانه تحمل همه نسبت به اقدامات این دولت استعماری به سر آمده بود.
نماینده ارشد دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد به سابقه بد دولت استعماری انگلیس در ایران اشاره کرد و ادامه داد: مردم ایران هیچ‌گاه خاطره خوشی از این دولت در ادوار تاریخ نداشته‌ و بی‌صبرانه منتظر اقدامی از جنس اقدام اخیر مجلس برای تحقیر این جرثومه فساد در جهان بوده‌اند.
نیکزاد بیان کرد: روباه پیر استعمار رو به زوال و در سراشیبی موت قرار گرفته و بی‌شک این اقدام انقلابی مجلس شورای اسلامی حکم میخی بر تابوت این دولت استعماری را دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد این اقدام مجلس را هماهنگ و هم‌نظر با سایر قوای تصمیم گیرنده در کشور دانست و گفت: موضع مجلس در تحقیر دولت انگلیس به یقین با آینده‌نگری تدوین و ترسیم شده بود و با توجه به وضعیت نامناسب و وخیم این کشور و سایر قدرت‌های استکباری از جمله آمریکا در عرصه‌های مختلف از جمله موضوع اقتصاد، تیری زهرآگین بر پیکره امپریالیسم جهانی خواهد بود.
نیکزاد با یادآوری توطئه انگلیس در فتنه 88 به همراهی برخی خودفروشان داخلی، تاکید کرد: این اقدام مجلس پس از گذشت دو سال از آن فتنه، جواب دندان‌شکنی به دهن کجی برخی دولت‌های غربی از جمله انگلیس در آن اثنا و صحنه‌گردانی و حمایت از فتنه‌گران بود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول