اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور آب شمال خوزستان خبر داد:

وجود 110 هکتار مزرعه غیرمجاز پرورش ماهی در شوشتر

خبرگزاری فارس: مسئول امور آب شمال خوزستان گفت: در 10 ماه گذشته بیش از 110 هکتار مزرعه پرورش ماهی در شوشتر ایجاد شده است که همگی‌ آنها غیر مجاز هستند.

وجود 110 هکتار مزرعه غیرمجاز پرورش ماهی در شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلامحسین محمودی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: در اسفند و فروردین ماه سال 89 تا 90 بیش از 110 هکتار از اراضی شهرستان شوشتر به طور غیرمجاز به مزارع پرورش ماهی تبدیل شده است.
وی با اشاره به اینکه علیه این افراد نمی‌توان در مراجع قضایی شکایت کرد، گفت: تا زمانی که برای پرکردن استخرهای احداث شده اقدام نکرده‌اند نمی‌توان برای این افراد پرونده قضایی ایجاد کرد زیرا در آن زمان هنوز تخلفی درباره آب انجام نشده است.
محمودی تاکید کرد: برای حل این مشکل باید شیلات و منابع طبیعی برای احداث این مزارع شکایت کنند تا از احداث مزارع غیرمجاز جلوگیری شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون 26 پرونده برای تخلفات و احداث غیرمجاز مزارع پرورش ماهی در شوشتر تشکیل شده است.
مسئول امور آب شمال خوزستان با تاکید بر ضرورت چاره اندیشی برای جلوگیری از این مشکل، افزود: باید برای حل این مشکل استخرهای احداث شده به صورت غیر مجاز تخریب شود تا دیگران برای احداث این استخر‌ها اقدام نکنند.
محمودی تاکید کرد: باید اقدامات برای مبارزه با این افراد بازدارنده باشد و به این دلیل باید برخوردها در این باره جدی‌تر و سریع‌تر باشند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول