اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

دستگاه‌های اجرایی مشکلات را به دوش یکدیگر نیندازند / مشکلات در جلسات هم‌اندیشی مطرح شود

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: دستگاه‌های اجرایی مشکلات را در جلسات هم‌اندیشی مطرح و با تبادل نظر حل کنند و به دوش یکدیگر نیندازند.

دستگاه‌های اجرایی مشکلات را به دوش یکدیگر نیندازند / مشکلات در جلسات هم‌اندیشی مطرح شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر‌اصفهانی ظهر امروز در کارگروه کاهش آلودگی هوا با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی مشکلات بین دستگاهی را به دوش یکدیگر نیندازند، اظهار کرد: با توجه به اینکه موضوع اعتبارات در اجرای پروژه‌ها بسیار قابل توجه است از دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌شود که مشکلات را در جلسات تخصصی و کارگران‌ها با حضور کارشناسان حل کنند.
وی با بیان اینکه اختصاص اعتبارات بسیار با اهمیت است، افزود: موضوع اعتبارات مصوب شده توسط دستگاه‌های اجرایی برای اخذ اعتبارات اقدام و در صورت لزوم به استانداری گزارش دهند تا در صورت امکان اختصاص بیشتری از اعتبار در دستور کار قرار گیرد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه موضوع آب و تصفیه‌خانه‌ها در حیطه فعالیت‌های سال جاری قرار گرفته است، تصریح کرد: رویکرد موضوع آلایندگی آب در اولویت نخست قرار گرفته است.
وی با تاکید به اینکه اولویت‌بندی پروژه‌های استان مد نظر است، ادامه داد: متناسب با اولویت‌بندی و بر اساس تأثیرگذاری آن پروژه‌ها و متناسب با اهداف غائی اجرا می‌شود.
ذاکر‌اصفهانی با بیان اینکه صنعتگران باید به صنعت high – tech (صنایع پاک) وارد شوند، عنوان کرد: باید بتوانیم مشوق‌هایی را پیدا کنیم که با توجه به آلودگی هوای اصفهان زمینه هوای پاک اصفهان را ایجاد کند.
وی به وجود برخی متولیان علاقه‌مند به ایجاد صنعت پاک در اصفهان اشاره و بیان کرد: زمینه تشویق صنایع پاک در استان با ایجاد برخی تخفیف‌های مالیاتی یا حذف مالیات و اختصاص زمین ارزان قیمت را داشته باشیم.
ذاکراصفهانی با اشاره به اینکه ایجاد صنایع high – tech و خروج صنایع در شعاع 50 کیلومتری شهر اصفهان نکته قابل توجهی است که باید مد نظر قرار گیرد، ادامه داد: باید سرمایه‌گذاری در صنعت پاک به سمت و سوی معاملاتی باشد که ما را از صنایع وابسته به آهن و فولاد نجات می‌دهد.
وی در ادامه صحبت‌های خود به معادن گچ و گلایه‌های موجود اشاره کرد و گفت: اعضای کارگروه ویژه جمع‌بندی‌هایی را انجام و مشکلات را در جلسات هم‌اندیشی مطرح کنند تا با هم‌اندیشی موجود توانمندی، مطالعه و فکر کردن را افزایش و هم‌افزایی بین دستگاهی ارتقا یابد.
استاندار اصفهان در زمینه تأمین سوخت نیروگاه‌ها گفت: مشکلات در زمینه تأمین سوخت نیز باید به طور جدی پرداخته و حل و فصل شود و دستگاه‌های مرتبط موظف هستند در جلسه بعدی گزارش‌های خود را ارائه دهند که در جلسه ویژه ایجاد هوای پاک مطرح شود.
وی با تاکید به اینکه تمام کارها برای مردم و توسط کار تیمی انجام می‌شود، درخواست کرد روحیه همکاری بین دستگاه‌ها بیشتر از روحیه فردگرایی تقویت شود.
ذاکراصفهانی به رعایت استاندارد سوخت، تأسیسات، استانداردها و معادن تاکید و بیان کرد: کشورهایی با جمعیت 14 میلیون بسیار پاک‌تر از اصفهان هستند چرا که از فضاهای موجود برای ایجاد فضای سبز به خوبی استفاده کرده‌اند.
وی همچنین در راستای گسترش صنعت پاک در استان ساخت کارخانه موتور با سوخت برق در جرقویه سفلی خبر داد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول