اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‏های کشور؛

شهرداری دماوند با کسب عناوین برتر خوش درخشید

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند از درخشش شهرداری این شهر در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‏های کشور با کسب عناوین برتر خبر داد.

شهرداری دماوند با کسب عناوین برتر خوش درخشید
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مرتضی همتی عصر امروز در نشستی که به همین منظور در محل سالن کنفرانس‏های شهرداری دماوند برگزار شد، گفت: چندی پیش دومین دوره نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‏ها کشور در مصلای تهران برگزار شد.
وی ادامه داد: شهرداری دماوند نیز با اطلاع از این رویداد، ضمن برنامه‏ریزی‏های مدون در حوزه‏های مختلف بر حضوری فعال و چشمگیر در این نمایشگاه تاکید بسیاری داشت.
همتی تصریح کرد: اگر شهرداری دماوند همچون دیگر شهرداری کشور مسیر ارائه گزارش‏های متنوع عملکردی از اقدامات خدماتی و عمرانی را در دستور کار خود قرار می‏داد، بی‏شک نقطه برجسته‏ای در میان چند صد شهرداری حاضر در نمایشگاه شمرده نمی‏شد.
شهردار دماوند افزود: بنابراین در راستای نیل به هدف جذب منابع پایدار در حوزه درآمدی شهری، تیمی متشکل از مسئولان واحدهای شهرداری دماوند، تاثیرگذاری بر پنج گروه مخاطبان را آغاز کرد.
وی ادامه داد: این پنج گروه مخاطبان هدف شهرداری دماوند مدیران فرادستی و برگزار ‏کننده نمایشگاه (سازمان شهرداری‏های کشور)، مدیران وزارت کشور، تولیدکنندگان کالا و ارائه‏دهندگان خدمات، سرمایه‏گذاران بخش خصوصی علاقه‏مند به حوزه مدیریت شهری و دیگر شهرداری‏های حاضر در نمایشگاه کشور را شامل می‏شد.
همتی افزود: شهرداری دماوند پیرامون تاثیرگذاری بر هر پنج گروه مخاطب شاهد کسب توفیقات و تحقق درصد بالایی از اهداف خود بود.
شهردار دماوند تصریح کرد: در این نمایشگاه سعی شد تا غرفه شهرداری دماوند دارای شرایطی مطابق با شان مردمان این دیار باشد و امروز در سطوح مختلف وزارت کشور نام شهر دماوند ورای قله شکوهمند و زیبای آن، به داشتن ویژگی‏های بارز در عرصه‏های مختلف شناخته می‏شود.
وی با اشاره به کسب رتبه‏های برتر شهرداری دماوند در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: شهرداری دماوند با درخشش در دومین دوره نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‏های کشور در سه شاخصه از 9 شاخص موجود حائز رتبه‏ برتر شد.
همتی ادامه داد: این سه شاخص حضوری موثر و جدی در نمایشگاه، عمران و توسعه شهری با معیارهای سازمان شهرداری‏ها و غرفه‏آرایی و جذب مخاطب است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول