اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران کشور خبر داد:

آمادگی حوزه‌های علمیه خواهران برای پذیرش حداکثری داوطلبان

خبرگزاری فارس: مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آماده است تا در صورت فراهم شدن شرایط از سوی مدارس علمیه خواهران، سهمیه بیشتری را برای پذیرش سال آینده به آنها اختصاص دهد.

آمادگی حوزه‌های علمیه خواهران برای پذیرش حداکثری داوطلبان
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محسن محدث با اشاره به صدور بخشنامه تعیین ظرفیت پذیرش مدارس علمیه سطح دو و مراکز تخصصی و موسسات آموزش عالی حوزوی خاطرنشان کرد: سیاست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، افزایش حداکثری جذب داوطلبان با تاکید بر گزینش بهترین‌ها است.
وی ادامه داد: مدارس علمیه در صورت تامین اساتید مجرب، تامین فضای آموزشی مناسب و مهارت و دانش‌افزایی کادر، مدارس علمیه می‌توانند از فرصت افزایش ظرفیت پذیرش استفاده ببرند.
مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه پذیرش داوطلبان ثبت نام به منظور ورود به حوزه‌های علمیه خواهران به صورت اینترنتی انجام خواهد شد، تصریح کرد: از مدارس علمیه مراکز استان‌ها و نیز مدارس علمیه‌ای که با استقبال زیاد داوطلبان مواجه هستند، خواسته شده است تا با آماده‌سازی امکانات مناسب از قبیل فضای مناسب آموزشی، اساتید مجرب و نیروی انسانی توانمند، علاوه بر افزایش ظرفیت نسبت به پذیرش طلاب خوابگاهی مقدمات لازم را فراهم کنند.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت درخواستی از سوی مدارس علمیه باید به تایید موسسان و مدیران استانی برسد اظهار کرد: مدیران مدارس عملیه خواهران تا 10 آذر ماه فرصت دارند تا فرم‌های ارائه شده را تکمیل و به مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران ارائه کنند.
محدث عنوان کرد: فراخوان ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه خواهران از 15 بهمن ‌ماه آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول